ילדי כיתה ה'1 בבית הספר רבין בנשר חוגגים יום הולדת לעומר ולתמיר

מרגש: עומר שלמה מנשר חגג יום הולדת ביחד עם תמיר נמרודי שנמצא בשבי החמאס

אמו של עומר לא יכולה הייתה להישאר אדישה לקריאה של אביו של תמיר להפריח ביום הולדתו, שחל היום (רביעי) בלונים צהובים, בתקווה לשחרורו המהיר משבי החמאס. לכן, את יום הולדתו של בנה, עומר, שחל גם הוא היום, ציינו היום בבית הספר רבין בנשר ביחד עם יום הולדתו של תמיר


ילדי כיתה ה'1 בבית הספר רבין בנשר חוגגים יום הולדת לעומר ולתמיר
251

עומר שלמה, תלמיד כיתה ה' בבית הספר רבין בנשר חוגג היום (רביעי) יום הולדת 10. ממש היום, גם תמיד נמרודי חוגג את יום הולדתו ה-19, אלא שתמיר שבוי בידי החמאס מאז 7 באוקטובר. בשבת השחורה ההיא נחטף תמיר מבסיס מת"ק עזה (מפקדת תיאום וקישור), הממוקם בקרבת מחסום ארז בצפון הרצועה, בו שירת כמש"ק חינוך.

שרון שלמה, אמא של עומר, שמעה לפני כמה ימים את הקריאה של אביו של תמיר להפריח ביום הולדתו בלונים צהובים בתקווה להביא לשחרורם של החטופים, ולא הייתה יכולה להישאר אדישה.

שרון שלמה אמרה ל"חדשות חיפה והקריות": "מכיוון שעומר ותמיר חוגגים יום הולדת באותו התאריך, אני, שזכיתי לחגוג עם בני, החלטתי לחגוג לשניהם ביחד עם כל ילידי החודש, הלומדים בכיתה ה'1 בבית הספר רבין בנשר. ברכה דהן, מחנכת הכיתה, מיד נרתמה, וילדי הכיתה הפריחו את הבלונים הצהובים לבקשת אביו של תמיר. היה מרגש. כולנו מקווים שזו יום ההולדת האחרונה של תמיר ושל שאר החטופים בשבי החמאס".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות