אופיר צרפתי ז"ל

אבדה התקווה: זוהתה גופתו של אופיר צרפתי מקרית אתא

"54 ימים של תקווה הסתיימו בהודעה על זיהוי בן העיר אופיר צרפתי הי"ד, שנחטף ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים לרצועת עזה", כתב הבוקר (חמישי) ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ בדף הפייסבוק שלו


אופיר צרפתי ז"ל
701

במשך 17 יום, מאז שבת השחורה של 7 באוקטובר, הוגדר אופיר צרפתי (27) מקרית אתא כנעדר. ביום ה-18, התבשרה משפחתו כי נחטף על ידי חמאס, והיום (חמישי), ביום ה-55 למלחמה, קיבלה משפחתו את ההודעה על הירצחו.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ כתב הבוקר בדף הפייסבוק שלו: "54 ימים של תקווה הסתיימו בהודעה על זיהוי בן העיר אופיר צרפתי הי"ד, שנחטף ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים לרצועת עזה. תושבי קרית אתא כולם מרכינים ראשם לזכרו. הודעה על מועד הלוויה תימסר בהמשך".

אופיר צרפתי, חברתו, שובל, וחברים נוספים בילו ביחד במסיבה ברעים. באותה המסיבה חגג אופיר את יום הולדתו ה-27. בבוקר שבת, 7 באוקטובר, לאחר שהחלה המתקפה על מתחם המסיבה, אופיר, שובל ושי (חברה נוספת), שנפרדו משאר חבריהם תוך כדי בריחה, מצאו מסתור בשדה מאחורי בול עץ גדול בתקווה שיגן עליהם ושהו שם קרוב לשעתיים. כשהרגישו שזה כבר לא בטוח להתחבא שם, אופיר ניווט אותם, תחת אש בלתי פוסקת, באמצעות מיקום שקיבל מחבריו.

בשלב מסוים, הגיע רכב חילוץ שסייע בפינוי האנשים מאזור הקרב. לרכב הזה אופיר העלה את שובל ואת שי. לרוע המזל, לאופיר לא היה מקום ברכב. הוא ניסה להיכנס לתא המטען, שהיה עמוס בציוד, אך ללא הצלחה. למקום הגיע רכב נוסף, עליו, לבסוף, עלה אופיר. בשלב מסוים בנסיעה, הרכב עשה פנייה, שלאחריה נתקל במחבלים. אופיר שהה ברכב הזה עם רומי גונן, שדיברה עם אימא שלה בטלפון וסיפרה לה שהם נפגעו מאש מחבלים, וביקשה ממנה להעביר את ההודעה לאימא של אופיר. זה, למעשה, היה הקשר האחרון של המשפחה עם אופיר".

היום, כאמור, התקבלה ההודעה העצובה, כי גופתו זוהתה.

אופיר צרפתי ז"ל היה אוהד שרוף של מכבי חיפה. מועדון הכדורגל פרסם הבוקר את ההודעה הבאה: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו של אוהד הקבוצה, אופיר צרפתי, שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר. אמש התבשרה משפחתו על דבר מותו של אופיר והוא בן 27.

"לקראת המשחק מול ראן הוזמנו שתי משפחות של אוהדינו החטופים להצטרף לקבוצה למשחק בבודפשט – הוריו של אופיר, רחל וחנן, ומשפחה נוספת. זאת כדי לעמוד לצידם בימים הלא פשוטים שעוברים עליהם. שתי המשפחות היו חלק בלתי נפרד מהמשלחת ומכל פעילויות הקבוצה.

"לדאבון ליבנו, אמש הגיע לבית המלון נציג השגרירות ישראל בהונגריה, הקונסול, שמואל איתן, ובישר להורים את הבשורה המרה על מותו של אופיר. בשעות הקשות הללו, המועדון עטף את המשפחה, חיבק וניסה לחזק. מספר מאנשי הצוות של המועדון ליוו אותם. בשעה לא פשוטה זו, משפחת מכבי חיפה משתתפת בצערה של משפחת צרפתי ומייחלת שלא יידעו עוד צער. אופיר יישאר בליבנו לעד".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות