המטופל דוד טריגר והרנטגנאית שירז איבראהים | צילום: מכבי

המטופל התרגש: "רגע מאוד אנושי עבורי"

המטופל ששבר את ידו וטופל, זכה לקבל "שיחה בהפתעה", התרגש מהמחווה עבורו והגיע למרפאה של מכבי שירותי בריאות במרכז חורב בחיפה להודות לרנטגנאית באופן אישי


המטופל דוד טריגר והרנטגנאית שירז איבראהים | צילום: מכבי
253

דוד טריגר (60), תושב חיפה, שעבר בדיקה וצילום בידו, הופתע לקבל שיחת טלפון משירז איבראהים, הרנטגנאית במרפאת מכבי שירותי בריאות במרכז חורב בחיפה, שביצעה את הבדיקה. איבראהים התקשרה לטריגר במסגרת שירות יזום של מכבי שירותי בריאות, שנועד לשמור על קשר אישי עם מטופלים שעברו פרוצדורה רפואית ולברר לשלומם. טריגר, שמאוד התרגש מהיחס אישי לו זכה, הגיע כעבור מספר ימים למרפאה להודות לאיבראהים באופן אישי.

טריגר מספר: "עברתי בחיי אולי 40 צילומים, ואני כבר לא ילד. מעולם לא התקשרו אלי באופן אישי לשאול לשלומי. כשהיא התקשרה חשבתי תחילה שמשהו לא תקין, ומיד שאלתי מה קרה. לאחר שהבנתי שהתקשרה רק כדי לדרוש לשלומי ולברר איך אני מרגיש, זה היה עבורי רגע מאוד אנושי. אני רוצה להודות למכבי על השירות והיחס האישי, זה המון עבורי".

איבראהים: "דוד מאוד הופתע מהשירות של שיחה בהפתעה. במסגרת השירות אנחנו מבצעים שיחות למטופלים שלנו ושואלים לשלומים ומצבם גם לאחר הטיפול. הבנתי שהוא ממש התרגש מהיחס, ולאחר מכן הוא הגיע בעצמו להודות לי באופן אישי. אני מעריכה את זה מאוד. בימים כאלה כל מילה טובה וכל מחווה מעניקה לכולנו משמעות חזקה וחשובה". שושי מועלם, מנהלת מכבי שירותי בריאות בכרמל-נווה שאנן: "כחלק מהשירות שהקמנו, שיחה בהפתעה נועדה לחזק את הקשר של צוותי הרפואה שלנו עם המטופלים. אנחנו מאמינים שלאחר הטיפול קיים צורך לחזק את הקשר, לבדוק שהכל נעשה בצורה הנכונה, וכמו שלמדנו מהמקרה הזה, לפעמים מילה טובה ויחס אישי שווי ערך לטיפול עצמו. בימים לא פשוטים שאנחנו חווים, הרגעים הקטנים האלו הופכים לגדולים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות