תאונת עבודה בפארק תעשיות קדמת הגליל | צילום: דוברות הצלה

תאונת עבודה בפארק תעשיות קדמת הגליל: פועל נמחץ למוות תחת מכולה כבדה

פועל כבן 35 נהרג בתאונת עבודה שאירעה לפני כשעה בפארק התעשיות קדמת הגליל בגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום


תאונת עבודה בפארק תעשיות קדמת הגליל | צילום: דוברות הצלה
2027

פועל כבן 35 נהרג בתאונת עבודה שאירעה לפני כשעה בפארק התעשיות קדמת הגליל בגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

חובש הצלה יבנאל נפתלי סלמה שהגיע ראשון למקום מספר: "כשהגעתי למקום מצאתי גבר כבן 35 שוכב מחוץ למפעל לאחר שנפלה עליו מכולה כבדה. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעתי בו פעולות החייאה מתקדמות, הכוללת הנשמות ומתן תרופות, אך למרבה הצער פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 12:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על פועל שנפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו במפעל בפארק תעשיות קדמת הגליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 35 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו".

חובש רפואת חירום במד"א אליעזר זלצמן: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל הפועל שנפגע מחפץ כבד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות