הרכב שהשמיע קולות ירי | צילום: דוברות המשטרה

עכו: במשטרה התקבלו כ-50 קריאות על "קולות ירי"

שוטרי יחידת התנועה של תחנת עכו קיימו בסוף השבוע פעילות ממוקדת בכביש עוקף עכו (4), לאחר קבלת כ-50 קריאות מתושבים על שמיעת קולות ירי. במהלך הפעילות התברר, שקולות הירי בקעו מרכב משופר. הרכב הורד מהכביש, רישיונו של הנהג נשלל


הרכב שהשמיע קולות ירי | צילום: דוברות המשטרה
190

פעילות ממוקדת של שוטרי מחוז חוף בתחנת עכו הובילה לתפיסתו והורדתו מהכביש של רכב משופר, שהשמיע "קולות ירי", באמצעות שינוי מכני במערכת הפליטה של הרכב.

מהמשטרה נמסר, כי במסגרת המאבק בעבירות תנועה מסכנות חיים, המגבירות משמעותית את הסיכון למשתמשי הדרך, ואכיפת מטרדי הרעש שמייצרים תבהלה בקרב הציבור, קיימו בסוף השבוע שוטרי יחידת התנועה של תחנת עכו פעילות ממוקדת בכביש 4, עוקף עכו, לאחר קבלת כ-50 קריאות על שמיעת קולות ירי.

במהלך הפעילות, הבחינו השוטרים ברכב נוסע, כאשר בוקעים ממנו רעשים הנחזים כקולות ירי. השוטרים הורו לנהג, תושב עכו בשנות ה-20 לחייו, לעצור לבדיקה. בוחן מיחידת התנועה של מרחב אשר ביצע בדיקה שבמהלכה התברר כי בוצע שינוי מכני במערכת הפליטה הגורם לרעש המחריד.

הרכב הורד מהכביש ל-30 יום, וגם רישיונו של הנהג נשלל ממנו ל-30 יום, והוא זומן לדין.

עוד נמסר מהמשטרה, כי שינויים שמבוצעים במערכת הפליטה של הרכב אסורים לרוב על פי חוק. "מעשים אלה מפרים את שלוותם של אזרחים רבים ומייצרים תבהלה בציבור", נמסר מהמשטרה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות