סם הקטמין שהוסלק במזוודה | צילום: דוברות המשטרה

נתב"ג: סוכל ייבוא של 11 ק"ג "סם אונס" שהוסלק בדופן מזוודה

הסם אותר על ידי בודקי אולם הנוסעים במכס נתב"ג בתוך מזוודה, במהלך בידוק כבודה של נוסע ששב לארץ מדובאי. שני חשודים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי נתיבות, נעצרו, ומחר יובאו לדיון בהארכת מעצרם


סם הקטמין שהוסלק במזוודה | צילום: דוברות המשטרה
277

משטרת ישראל, בשיתוף עובדי אולם הנוסעים מכס נתב"ג, סיכלו ייבוא סמים מסוג קטמין במשקל של כ-11 ק"ג. הקטמין, הידוע גם בכינויו "סם אונס", הוסלק בדופן כפולה במזוודה. שני חשודים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי נתיבות, נעצרו לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב במחוז הדרומי.

ב-29 בדצמבר התקבל במשטרה דיווח על ניסיון להבריח אל תוך תחומי הארץ סם מסוכן מסוג קטמין. הסם אותר על ידי בודקי אולם הנוסעים במכס נתב"ג בתוך מזוודה במהלך בידוק כבודה של תושב נתיבות ששב לארץ מדובאי.

במהלך הבידוק איתרו בודקי המכס ויחידת הבילוש 747 של מרחב נתב"ג מזוודה ובתוכה הסם המסוכן.

הנוסע נעצר לחקירה ביחידה המרכזית במרחב נגב של המחוז הדרומי, במסגרתה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות ולהתחקות אחר חשוד נוסף, שעל פי החשד היה שותפו של הנוסע והיה מעורב באופן ישיר בהברחת הסמים ובניסיון להחדירם לתחומי הארץ.

מהמשטרה נמסר, כי הקטמין הוא סם מסוכן בעל השפעות חמורות על הגוף והנפש. סיכול ההברחה והחקירה הפלילית שנפתחה מנעו את הפצתו בציבור ואת האפשרות של שימוש בו וביצוע עבירות מין קשות.

מחר יתקיים דיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים.

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות