ההפגנה לא אושרה על ידי המשטרה

המשטרה: לא נאשר את ההפגנה של חד"ש במוצאי שבת בחיפה

בתחילת השבוע פרסמה קבוצה בשם "שותפות השלום" הודעה על ההפגנה המתוכננת בחיפה במוצאי השבת הקרובה תחת הכותרת "קץ המלחמה – הפגנת ענק בחיפה". הבוקר (חמישי) הודיעה המשטרה כי לא תאשר את ההפגנה


ההפגנה לא אושרה על ידי המשטרה
443

המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי), כי מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, החליט לאחר שקיים דיון והערכת מצב, לא לאשר את בקשת תנועת חד"ש לקיים את ההפגנה שתכננה למוצאי שבת.

בתחילת השבוע פרסמה קבוצה בשם "שותפות השלום", המגדירה את עצמה כקואליציה רחבה של עשרות ארגונים, תנועות, מפלגות, שמשלבים ידיים וקוראים להפסקת אש מיידית, הודעה על ההפגנה המתוכננת בחיפה במוצאי השבת הקרובה תחת הכותרת "קץ המלחמה – הפגנת ענק בחיפה".

עוד נכתב בהודעת הקבוצה, כי הם דורשים "הסכם מיידי לסיום המלחמה, עסקה עכשיו – כולם תמורת כולם, קידום פתרון מדיני שיוביל לשלום כולל ויציב, עצירת הרדיפה הגזענית והפוליטית, קידום שוויון לאומי ואזרחי וסוף להפקרת אוכלוסיות מוחלשות ומודרות – הראשונות לשלם את מחיר המלחמה".

עקב כך, מנכ"ל ארגון "בצלמו" שי גליק פנה לראש עיריית חיפה עינת קליש רותם בדרישה למנוע את קיום ההפגנה. במכתבו מכנה גליק את ההפגנה כ"מסיתה נגד חיילי צה"ל והחטופים".

כותב גליק לקליש רותם: "מפלגת חד"ש, תחת השם הפיקטיבי 'שותפות השלום', מתכננת להוציא לפועל הפגנה המסיתה נגד חיילי צה"ל והחטופים בחיפה. לא ייתכן שבזמן שאנחנו משלמים את מחיר הדמים, יבואו אנשים ממקומות קיצוניים ואנטי ישראליים, יפגעו בנו ויניפו דגלי הסתה ושנאה בלב העיר חיפה. העיר שמרה עד כה בכוח על הדו קיום. האירוע הזה יהיה קו השבר. לא ייתכן שאנשים יבואו יסיתו ויתסיסו ויחזרו אחרי זה באוטובוס של מפלגת חד"ש".

מוסיף גליק: "אין כל ספק שתושבי חיפה הציונים, הגאים בחיילי צה"ל, יבואו לאירוע ויעצרו אותו, מה שיכול להוביל חלילה לשפיכות דמים. רגע לפני האסון, אני דורש מכם בשם חללי צה"ל שנפלו. עצרו את אירוע הזוועות הזה. כל קריאה להפסקת המלחמה משמעותה אחת – ניצחון חמאס, אי חזרת תושבי העוטף והצפון לבתיהם ואי החזרת החטופים".

ל"חדשות חיפה והקריות", אמר גליק: "לא ניתן לקיצוניים שמגיעים מערים ערביות קיצוניות להרוס את השקט והשלווה בחיפה. השקט ימשיך לשרור בחיפה, ואירוע ההסתה לא יתקיים בשום צורה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות