השר קרעי ויעל ענתבי בסיור בגבעת זאב | צילום: הליכוד ירושלים

השר קרעי: "אגביר את עוצמת השידור של תחנות הרדיו והטלוויזיה בירושלים כדי שיתגברו על התחנות הערביות"

שר התקשורת הגיע לסיור בפסגת זאב, עמד מקרוב על בעיות הקליטה והבטיח לקדם הצבת שתי אנטנות באזור. כמו כן, הבטיח השר כי יפעל מול עידן+ ותאגיד השידור, כדי שיגבירו את עוצמת שידוריהם


השר קרעי ויעל ענתבי בסיור בגבעת זאב | צילום: הליכוד ירושלים
254

בהזמנת יעל ענתבי, ראש רשימת הליכוד ירושלים, הגיע שר התקשורת שלמה קרעי לסיור בפסגת זאב ועמד מקרוב על בעיות הקליטה בצפון ירושלים.

קשיי הקליטה של טלפונים סלולריים ושידורי הרדיו באזור פסגת זאב התגברו בשנים האחרונות, ועתה, עם החרפת המצב הביטחוני, לקליטה הסלולרית יש חשיבות גדולה, כשחוסר הקליטה יכול להיות מסכן חיים, במיוחד בפסגת זאב בשל מיקומה בצמוד לגדר ההפרדה.

השר קרעי עדכן, כי הוא מנהל מו"מ עם האוצר, במטרה לאפשר מתן הנחה לחברות הסלולר באגרות התדרים בתמורה לפרישת אנטנות שתעלה את רף השרות, אולם לכך נדרשת הסכמה של הרשות המקומית.

השר הבטיח לעזור בקידום שתי האנטנות בפסגת זאב, כשאחת מהן, ברחוב חיל האוויר, כבר אושרה, ואילו השנייה, ברחוב הרב משאש, בשלב של אישור מתקדם.
במהלך הסיור שוחח השר קרעי עם אנשי משרדו שעדכנו אותו, כי הציוד הוזמן וכי האנטנה בחיל האויר תפעל כבר במהלך חודש מארס. לגבי האנטנה ברחוב הרב משאש, ביקש השר מאנשי משרדו לפעול מול חברות הסלולר כדי שהאנטנה תוכל לפעול כבר במהלך חודש אפריל.

לגבי קליטת ערוצי הטלוויזיה והרדיו באמצעות עידן+, עדכן השר כי יפנה לרשות השנייה כדי שתגביר את עוצמת השידור של המשדר שנמצא בגבעת שאול (תל אל פול). כך גם יפעל השר מול תאגיד השידור להגברת עוצמת השידור של תחנות הרדיו, כדי שיתגברו על תחנות ערביות המשדרות על אותם תדרים.

קרעי: "הגעתי לסיור בפסגת זאב כדי לבחון את בעיות הקליטה. אנו נעשה את כל הנדרש כדי לקדם ולזרז תהליכים כדי שתהיה קליטה טובה יותר בשגרה ובחירום".
ענתבי הודתה לשר על ביקורו ועל הסיוע שיינתן על ידי משרדו לקידום נושא הקליטה באזור.

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות