שלמה לחיאני, זירת האירוע | צילומים: חינוכית11, דוברות המשטרה

חשד: מטען חבלה נמצא ליד רכבו של ראש עיריית בת ים לשעבר שלמה לחיאני שמתמודד בבחירות

תחילה המשטרה עדכנה על "חשד לחפץ חשוד", ולאחר מכן, כך על פי פרסום ב-YNET, התברר מדובר במטען שנמצא ליד רכבו של ראש העירייה לשעבר, שמתמודד בבחירות שיתקיימו בחודש הבא. לחיאני ריצה עונש מאסר בעשור הקודם והוטל עליו קלון הרקע: פלילי


שלמה לחיאני, זירת האירוע | צילומים: חינוכית11, דוברות המשטרה
250

הערב (חמישי) נמסר מהמשטרה, כי "התקבל אירוע על חשד לחפץ חשוד ליד רכב בבת ים. שוטרי תחנת בת ים וחבלני מחוז תל אביב, סוגרים את רחוב העצמאות ומטפלים בזירה. נפתחה חקירה לבירור הנסיבות".

בהמשך התברר, כך על פי פרסום ב-YNET, כי המשטרה חוקרת חשד שמטען חבלה נמצא הערב ליד רכבו של ראש עיריית בת ים לשעבר, שלמה לחיאני, שמתמודד בבחירות בעיר. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי. עתה בוחנים במשטרה אם מדובר במטען אמיתי או בדמה.

על פי YNET, אין זו הפעם הראשונה שמטען חבלה נמצא בסמוך לרכבו של לחיאני. אירוע דומה קרה גם ביוני 2021, אז הוצמד מטען לרכבו שבוע אחרי שהצהיר כי הוא מתכוון להתמודד שוב על תפקיד ראש העיר. בנוסף, לפני כשנה הושלך מטען חבלה לעסק שנמצא בבעלות משפחתו של לחיאני. "אולי זה קשור לזה שחזרתי לזירה הציבורית ומישהו מנסה להעביר לי מסר. אין לי סכסוך עם אף אחד", טען.

לחיאני הושעה מתפקידו כראש עירייה בפברואר 2014, אז הוגש נגדו כתב אישום. במסגרת הסדר טיעון הוא הודה והורשע בעבירות של הפרת אמונים, וב-2015 נגזרו עליו שמונה חודשי מאסר, מתוכם ריצה שני שלישים. בנוסף, הוטל עליו קלון למשך שבע שנים, שתקופתו תמה ב-2022. עוד לפני סיום התקופה, כאמור, הודיע לחיאני כי הוא שב לזירה הציבורית, ומתמודד בבחירות לראשות העיר, שיתקיימו בחודש הבא.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות