ארכיון

בן 72 מקיבוץ עין המפרץ מואשם בגרימת מוות ברשלנות

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע, בעת שהנאשם נהג ברכבו מקיבוץ בארי בדרום לכיוון צפון, הוא לא ציית לתמרור עצור. כתוצאה מכך, משאית, שהתנגשה ברכבו, גרמה למותה של נוסעת שישבה ברכבו של הנאשם


ארכיון
180

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד תושב קיבוץ עין המפרץ (72) שבשל נהיגתו הרשלנית גרם לתאונה, שבה נהרגה נוסעת ברכבו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ואדים סיגל מפרקליטות מחוז דרום עולה, כי בפברואר בשנה שעברה, בשעות הצהריים, נהג הנאשם ברכבו מקיבוץ בארי לכיוון צפון, כאשר עימו ברכב ישבה המנוחה. כאשר הגיע לאחד הצמתים באזור, הוא לא ציית לתמרור עצור אלא המשיך בנהיגה רצופה אל תוך הצומת, וזאת מבלי לתת זכות קדימה למשאית, שהתקרבה לצומת משמאלו.

המשאית, כך נטען, פגעה עם חזיתה בדופן השמאלית של הרכב, בסמוך למקום בו ישבה המנוחה. עקב התאונה נגרמו למנוחה חבלות קשות והיא פונתה לבית-החולים, שם נפטרה כעבור מספר שעות. גם לנאשם נגרמו חבלות של ממש והוא אושפז בבית החולים למשך יממה.

בבקשה לפסילת רישיון עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציין עו"ד סיגל: "הנאשם נהג ברכבו ברשלנות, לא ציית לתמרור 302 והפר את חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך, ויש בכך כדי להעיד כי המשך נהיגתו מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות