הפרויקט ברחוב גורדון בנתניה | הדמיה: א. סטודיו

התחדשות עירונית בנתניה: אורון נדל"ן תבנה 106 דירות ברחוב גורדון

החברה זכתה במכרז יזמים לתכנון וביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף ברחוב גורדון בעיר 28-26 ותתחיל בקרוב בהליכי התכנון


הפרויקט ברחוב גורדון בנתניה | הדמיה: א. סטודיו
209

ממשיכים להתרחב ולצמוח בתחום ההתחדשות העירונית: חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות תבנה פרויקט שלישי בעיר נתניה במסגרת התחדשות עירונית. החברה זכתה במכרז יזמים של דיירי רחוב גורדון 28-26 בעיר, והיא צפויה להתחיל בקרוב בהליכי התכנון לפרויקט. במסגרת הפרויקט, יפונו שני הבניינים הקיימים הכוללים 32 דירות, ובמקומם ייבנו 106 דירות במגדל אחד של כ-16 קומות.

פרויקט זה הוא הפרויקט השלישי שמקדמת החברה בעיר, ומצטרף לשני פרויקטים שכבר נמצאים בשלבי תכנון שונים. הראשון, ברחוב ראשון לציון, במסגרתו יפונו שני בניינים ובהם 32 דירות, ובמקומם ייבנה מגדל של 19 קומות עם כ-93 דירות. הפרויקט היוקרתי ממוקם בקו שני לחוף הים של נתניה, מה שמבטיח נוף נפלא לרוכשי הדירות בפרויקט.

פרויקט נוסף שמקדמת אורון נדל"ן בימים אלה בנתניה ממוקם ברחוב משולם להט בשכונת טוברוק הוותיקה, המתאפיינת בבנייני רכבת ישנים ונמוכים. במסגרת הפרויקט, יפונו שלושה בניינים, הכוללים כ-44 דירות, ובמקומם ייבנה מגדל של כ-30 קומות ולצידו בניין של תשע קומות הכולל כ-176 דירות בשילוב שטחי מסחר.

כמו כן, חברת אורון נדל"ן מקדמת בימים אלה את בנייתן של אלפי יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית בתל אביב (דרך השלום), בבת ים (החשמונאים, הדדי, משה סנה, מתחם קהילת סלונים-רבינוביץ-תותחנים), בגבעת אולגה (רחוב הגדוד העברי), בחולון (ביאליק, חנקין ) בחיפה ( בר דוד האי , סעדיה גאון), בבאר שבע, הוד השרון, פרדס חנה, אור יהודה, ירושלים, רמת גן ובערים נוספות ברחבי הארץ.

גל קסטל, משנה למנכ"ל אורון נדל"ן: "אורון נדל"ן שמה את הדייר במרכז, והדבר בא לידי ביטוי גם בבחירה שעשו דיירי רחוב גורדון בנתניה. אנחנו גאים להרחיב את פעילות החברה בתחום ההתחדשות העירונית בנתניה בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל, ולאפשר לדיירים ולרוכשים העתידיים ליהנות מסטנדרט התכנון והבניה של אורון. מדובר בתחילתו של תהליך משמעותי ואנחנו גאים להוביל אותו עבור הדיירים בפרויקט והרוכשים בעתיד".

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות