ניידת משטרה (צילום ארכיון)

החשד: התחזה לחולה סרטן וללוחם שייטת ונטל במרמה כספים מאזרחי ארה"ב

החשוד, תושב תל אביב, התחזה לחולה סרטן ולוחם שייטת בפני בת זוגו ובני משפחתה, המתגוררים בארה"ב, שאספו תרומות כביכול עבורו ועבור היחידה שבה הוא משרת. לצורך קבלת הכסף פתח חשבון בפייפל על שם אישה, שטען לגביה שהיא סבתו של חייל מהיחידה שלו, שנפל במלחמה


ניידת משטרה (צילום ארכיון)
137

שוטרי מפלג ההונאה במשטרת מחוז תל אביב עיכבו אתמול (ראשון) לחקירה אדם בחשד שהתחזה לחולה סרטן ולוחם שייטת בפני בת זוגו ובני משפחתה, אזרחי ארצות הברית, וזאת על מנת לגייס עבורו תרומות. על פי החשד, לאחר שקיבל במרמה ותוך התחזות כ-30 אלף שקלים השתמש בהם לצרכיו האישיים.

במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב התקבלה תלונה נגד תושב העיר (34) על כך שהתחזה בפני בת זוגו כחולה סרטן ולוחם שייטת הזקוק לתרומות עבורו ועבור היחידה בה משרת. החשוד פנה להוריה של בת זוגו, אזרחי ארצות הברית, אשר גייסו את חבריהם בארצות הברית לתרום לו כספים באמצעות לינק לפייפל, שפתח על שם אישה, שלטענתו היא סבתו של חייל מהיחידה שלו, שנפל במלחמה. על פי החשד, את כל הכספים שהתקבלו באמצעות הלינק בזבז, כאמור, לצרכיו האישיים.

עם קבלת התלונה החלו שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב לבצע פעולות חקירה, שהובילו לאיסוף ראיות נגד החשוד. אתמול הוא עוכב לחקירה במפלג הונאה במחוז תל אביב, בסיומה נשלח למעצר בית.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות