טל אליהו ז"ל (צילום: מישל שולטן)

הלם וזעזוע בחדרה: טל אליהו, חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר, הלך לעולמו בגיל 54

טל אליהו, סגן ומ"מ ראש העיר, דמות פוליטית מוכרת בחדרה, הלך לעולמו הלילה באופן פתאומי. רק בבחירות לפני עשרה ימים הוא התמודד על תפקיד ראש העירייה


טל אליהו ז"ל (צילום: מישל שולטן)
603

הלילה (בין שבת לראשון) הלך לעולמו באופן פתאומי, ככל הנראה לאחר שלקה בליבו, עו"ד טל אליהו (54), מי שרק לפני כעשרה ימים התמודד בבחירות לראשות עיריית חדרה. אליהו כיהן כחבר מועצה במשך שני עשורים ושימש בתפקיד סגן ומ"מ ראש העיר.

משפחתו אליהו פרסמה בעמוד הפייסבוק שלו: "בצער עמוק ולב כואב, אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של אהובנו, טל אליהו, איש ציבור אשר שירת את תושבי העיר חדרה בכל נפשו. על שעת הלוויה תבוא הודעה נוספת. המשפחה האבלה".

עיריית חדרה פרסמה הבוקר (ראשון) הודעה רשמית. "חבר מועצת העיר, עו"ד טל אליהו, הלך לעולמו. עיריית חדרה והעומד בראשה, ניר בן חיים, חברי מועצת העיר ותושביה, מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של משפחת אליהו על מותו של אב המשפחה, עו"ד טל אליהו, שהלך לעולמו הלילה בטרם עת, בגיל 54. עו"ד אליהו כיהן כחבר מועצה במשך שני עשורים, שימש כסגן ראש העיר וממלא מקום ראש העיר, יו"ר פנאי העיר חדרה, יו"ר תאגיד מי חדרה ובתפקידים ציבוריים רבים נוספים. היה שחקן עבר בהפועל חדרה, יו"ר הקבוצה בעבר וזכה עם נבחרת הכדורגל של בית הספר עמל באליפות העולם לבתי ספר. יהי זכרו ברוך".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות