השודדים בפעולה | תיעוד ממצלמות האבטחה

כתב אישום נגד שני תושבי נתניה שתועדו שודדים קופה ממכונת תשלום בחניון בראשון לציון

ניידת משטרה שהוזנקה לחניון באזור התעשייה במערב ראשון לציון תפסה את החשודים במהלך מנוסתם עם השלל: קופה עם מאות שקלים. ביום חמישי הוגשו נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים


השודדים בפעולה | תיעוד ממצלמות האבטחה
182

ביום שני שעבר, סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר התקבל דיווח ממערכת האבטחה של קופות החניונים על ניסיון פגיעה במכונת תשלום בחניון באזור התעשייה במערב ראשון לציון.

סיירי בקרת המצלמות של העירייה תצפתה אחר פעילות שני החשודים, כשאחד מהם, שהיה מצויד במסור דיסק חשמלי, תועד מנסר את חלקי המכונה כדי להגיע לקופת הכסף.

הסיירים הקפיצו את המשטרה, את צוותי השיטור העירוני ואת ניידות הפיקוח של החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי בראשון לציון, כשבמקביל הם ממשיכים לתצפת בשניים שהחלו להימלט עם שלל הגניבה.

צוות פקחים, שהוכוון על ידי סיירי המצלמות, איתר את שני החשודים בתחנת דלק סונול, לא הרחק מזירת הפשע. הפקחים הזעיקו לסיוע את שוטרי הסיור של משטרת ראשון לציון, שעצרו את שני החשודים, תושבי נתניה, בשנות ה-20 לחייהם, כשברשותם קופת המזומנים בסך מאות שקלים וכלי הפריצה.

השניים נעצרו במקום והובלו לחקירה במחלק המעצרים של התחנה, שבסיומה נכלא. מעצרם הוארך.  ביום חמישי הוגשו נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות