בית החולים רמב"ם בחיפה (צילום: צבי בן ישי)

נשלל לצמיתות רישיונו של אח מרמב"ם שהורשע בעבירות מין חמורות

ההחלטה על שלילת רישיונו של האח אורן חננייב התקבלה בעודו מרצה עונש של שנה וחצי מאסר בגין עבירות מין חמורות. לפי כתב האישום, חננייב החזיק 14 אלף סרטונים של ילדים ונערים בעירום וגם צילם איברים של חולה בעודה מורדמת לקראת ניתוח. מלבד זאת, הוא צילם ילד בן 4 בעודו עירום לאחר מקלחת


בית החולים רמב"ם בחיפה (צילום: צבי בן ישי)
129

משרד הבריאות הודיע היום (שלישי) כי רישיונו של האח אורן חננייב לעסוק בסיעוד נשלל לצמיתות, זאת לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות – מעשה מגונה שלא בהסכמה, פרסום תועבה עם דמותו של קטין, וכן החזקה וצריכה של פרסום תועבה עם דמותו של קטין.

על פי ההודעה, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר ספי מנדלוביץ, החליט על שלילת רישיונו של האח אורן חננייב, בן 28 מקרית ים, מלעסוק בסיעוד, בהמלצת ועדת המשמעת של משרד הבריאות. נגד חננייב, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות מין חמורות, הוגשה קובלנה מטעם משרד הבריאות בגין מעשים חמורים אלו.

התובע המשמעתי של משרד הבריאות, עו"ד תומר דגני, הגיש בחודש יולי בשנה שעברה קובלנה נגד מר חננייב שהועסק כאח בחדרי ניתוח בבית החולים רמב"ם. במקביל, מרצה חננייב 18 חודשי מאסר בפועל לאחר שהודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות מין חמורות.

לפי כתב האישום, חננייב החזיק 14 אלף סרטונים של ילדים ונערים בעירום וגם צילם איברים של חולה בעודה מורדמת לקראת ניתוח. מלבד זאת, הוא צילם ילד בן 4 בעודו עירום לאחר מקלחת.

משרד הבריאות פונה לכל מי שנפגע או הוטרד על רקע מיני ומזכיר כי ניתן לפנות לממונים על הטרדות מיניות בארגונים השונים ו/או לממונה במשרד הבריאות על תחום ההטרדות המיניות על ידי מטפלים בנציבות קבילות הציבור למקצועות הרפואה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות