מימין לשמאל: דריו דרסנר, אילנה מורנו, קובי נג'אתי | צילום: דוברות רכבת ישראל

תדהמה בתחנת הרכבת בכרמיאל: מעטפה עם צ'קים בסך 700 אלף שקלים נמצאה על ספסל

הדיילים דריו דרסנר ואילנה מורנו נדהמו למצוא את המעטפה עם הצ'קים מונחת על ספסל באולם הנוסעים. הם מסרו אותה למנהל המשמרת קובי נג'אתי, שאיתר במהרה את בעלי האבידה והשיב לו את המעטפה


מימין לשמאל: דריו דרסנר, אילנה מורנו, קובי נג'אתי | צילום: דוברות רכבת ישראל
188

אמש (רביעי) במהלך סיור שגרתי, הבחינו דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל, דריו דרסנר ואילנה מורנו, במעטפה המונחת על ספסל באולם הנוסעים. הם העבירו את המעטפה למנהל המשמרת קובי נג'אתי, שמצא בתוכה, לתדהמתו, מספר צ'קים בסכום כולל של 700 אלף שקלים. נג'אתי פעל מיד לאיתור הנוסע באמצעות הפרטים המזהים, ולאחר זמן קצר הגיע הנוסע לאסוף את האבידה היקרה.

בעלי האבידה: "אפילו עוד לא הספקנו לגלות שאיבדנו את המעטפה, וכבר קיבלנו שיחת טלפון ממנהל התחנה על כך שהיא נמצאה. אנחנו מאד מעריכים את המקצועיות והאנושיות של הדיילים אילנה ודריו שמצאו את האבידה, וכן את הזריזות שבה הכול נעשה. אני רוצה להודות גם למנהל המשמרת קובי נג'אתי שבזכותו קיבלנו בחזרה את הצ'קים".

צ'קים בסכום של 700 אלף שקלים | צילום: דוברות רכבת ישראל
צ'קים בסכום של 700 אלף שקלים | צילום: דוברות רכבת ישראל

ברכבת ישראל שבים ומזכירים שהם מפעילים מחלקת אבידות בפרישה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים. במקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון 5770* שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. אם החפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבידות והמציאות של הרכבת בתחנות מרכזית המפרץ ותל אביב סבידור מרכז. הנוסע יוזמן לבוא ולאסוף את האבידה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות