מפקד תחנת עכו, סנ"צ רוני כהן | צילום: דוברות המשטרה

עכו: בן 12 ברח מהבית ואותר בנתב"ג כשהוא מנסה לקנות כרטיס טיסה למוסקבה

הילד אותר בנתב"ג בזכות איכון האייפד שהיא ברשותו. בחקירה סיפר כי היה לו ויכוח עם הוריו והוא התכוון לנסוע לחבר שלו במוסקבה


מפקד תחנת עכו, סנ"צ רוני כהן | צילום: דוברות המשטרה
105

המשטרה הצליחה לאתר ילד בן 12 שנעדר אתמול (רביעי) משעות אחר הצהריים ואותר בלילה בנתב"ג, לאחר שהתכוון לרכוש כרטיס טיסה למוסקבה רגע לפני שעלה למטוס.

שוטרי תחנת עכו במחוז חוף פתחו אמש בחקירה לאחר שהתקבל דיווח מהורים תושבי עכו על כך שבנם בן ה-12 נעדר משעות הבוקר, כשיצא עם מכשיר האייפד שלו ומאז לא נוצר עימו קשר.

שוטרי התחנה, שהחלו מיד בביצוע פעולות חקירה לרבות הפעלת תוכנת איתור למכשיר האייפד, נדהמו לגלות שהאייפד בנתב"ג.

שוטרי תחנת עכו, בשיתוף פעולה עם שוטרי נתב"ג, שהוקפצו מיידית, איתרו את הנער. התברר, כי הוא ניסה לרכוש כרטיס טיסה למוסקבה באמצעות כרטיס האשראי של הוריו ולעלות לטיסה.

מפקד תחנת עכו, סנ"צ רוני כהן: "אתמול בסביבות 23:00 הגיעה לתחנת המשטרה תושבת עכו ודיווחה לשוטרים שבנה בן ה-12 יצא מהבית בשעות אחר הצהריים ולא חזר הביתה. היא ציינה שברשותו מכשיר אייפד והוא ללא טלפון. התחלנו בסריקות נרחבות בעיר וצפינו במצלמות האבטחה. במצלמות האבטחה גילינו שהוא עלה על רכבת לכיוון דרום. במהלך התחקור, עלינו על כך שהוא ניסה לרכוש כרטיסי טיסה למוסקבה באמצעות כרטיסי האשראי של הוריו. בשלב מסוים, איתרנו אותו בנתב"ג, בסיוע שוטרי נתב"ג, הנער הובא לתחנה, שם הוא סיפר, כי היה לו ויכוח עם הוריו והוא התכוון לנסוע לחבר שלו במוסקבה. עירבנו את שירותי הרווחה והעברנו להם את המשך הטיפול".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות