החשוד בעבירות אינוס. מאיר גבריאל

המשטרה מבקשת לאתר נערות נוספות שנפגעו על ידי מאיר גבריאל החשוד באונס בת 16 מנהריה

מאיר גבריאל, בן 35 מקרית אונו, חשוד בעבירות אינוס של קטינות ונשים עם מוגבלות תוך ניצול מצבן הנפשי. על פי החשד, הוא התחזה לאדם אחר והגיע לביתה של נערה בנהריה, שם ביצע בה את זממו. במשטרה סבורים שיש עוד עשרות נערות ונשים שנפלו קורבן למעשיו


החשוד בעבירות אינוס. מאיר גבריאל
172

המשטרה פרסמה היום (שני) לציבור את פרטיו ותמונתו של מאיר גבריאל בן 35 מקרית אונו, החשוד בעבירות אינוס במרמה של קטינות, נערות עם מוגבלות ונשים, תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי, זאת לצורך איתור נפגעות נוספות. על פי החשד, ישנן עשרות קורבנות.

שוטרי תחנת נהריה במרחב אשר פתחו בחקירה לפני כחודש, עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע אונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות בנערה עם מוגבלות תוך ניצול מצבה וללא הסכמתה.

על פי החשד, גבריאל נהג להתחזות לאישה צלמת בשם "יובל" ולהציע את שירותו לנשים שחיפשו עבודה ברשת. לאחר שהצליח לפתח איתן שיחה ולרכוש את אמונן, היה מציע להן להצטלם לקמפיין תמורת תשלום נאה תוך שהוא קובע איתן שעה ומקום, בדרך כלל בביתן.

רגע לפני מועד הפגישה, כך על פי החשד, התחזה גבריאל לדמות אחרת, הפעם לצלם גבר בשם "אבי" בטענה כי הצלמת "חולה" והוא מחליף אותה וכי הכל מתואם ואין לה ממה לחשוש.

על פי החשד, כך הגיע גבריאל אל דירתה בנהריה של הקורבן, נערה בת 16 עם מוגבלות, ושם ביצע בה את זממו באלימות.

שוטרי התחנה פשטו בשבוע שעבר על דירתו של החשוד בקרית אונו, תפסו מחשבים ואמצעים טכנולוגיים נוספים הקושרים אותו, על פי החשד, לביצוע עשרות מקרים בשיטת פעולה דומה ברחבי הארץ במהלך השנה החולפת.

גבריאל נעצר לחקירה, שבסיומה נכלא, ומעצרו הוארך.

היום נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד, וזאת, כאמור, לצורך איתור נפגעות נוספות, שנפלו קרבן למעשיו. מהמשטרה נמסר: "אם יש נפגעות שהסיפור מוכר להן, הן מתבקשות להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או לתחנת נהריה לצורך הגשת תלונה מסודרת".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות