צילום אילוסטרציה: Freepik

כתב אישום מזעזע נגד תושב נתניה: היכה את בת זוגו בחוף הים, שפך עליה משקה וצילם אותה חבולה

על פי כתב האישום שהוגש היום (שני), תוכן השיחה הטלפונית שניהלה הקורבן לא מצא חן בעיני הנאשם, והוא החל לסטור לה, לצבוט אותה ולנשוך אותה ברגליה. כשנפלה על הקרקע, הוא בעט בה בכל חלקי גופה תוך שהוא שופך עליה משקה שאחז בידו. הוא חדל ממעשיו רק לאחר שעוברי אורח שחלפו במקום מנעו זאת ממנו


צילום אילוסטרציה: Freepik
94

בתום חקירה שניהלו חוקרי מחוז מרכז, הגישה היום (שני) יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום נגד תושב נתניה בחשד שתקף בחוף הים בברוטאליות את בת זוגו, שפך עליה משקה ולבסוף צילם אותה כשהיא חבולה.

לפני כשבוע התקבל בתחנת נתניה דיווח על גבר שתוקף בברוטאליות אישה בחוף הים בנתניה. השוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות, וכעבור זמן קצר עצרו את הנאשם, תושב העיר, בן 23.

מהחקירה שניהלו חוקרי מחלק המשפחה בתחנת נתניה עלה, כי בעת שבני הזוג שהו יחד בחוף הים, שוחחה הקורבן בטלפון עם אחותו של הנאשם. מאחר שתוכן השיחה לא מצא חן בעיני הנאשם הוא החל לסטור לה, לצבוט אותה ולנשוך אותה ברגליה. בהמשך, כשנפלה על הקרקע, החל הנאשם לבעוט בה בכל חלקי גופה תוך שהוא שופך עליה משקה שאחז בידו.

לבסוף, כך על פי כתב האישום, צילם הנאשם את הקורבן, כשהיא שרועה על החול ואז, העמידה על רגליה, המשיך לצלם אותה ושלח לאחותו את התמונות. הנאשם חדל ממעשיו רק כשנבלם על ידי עוברי אורח שחלפו במקום.

מעצרו של הנאשם הוארך בהתאם לצורכי החקירה, והיום כאמור הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לו.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות