רון בנימין ז"ל

גופתו של רון בנימין, שנחטף בעזה, הוחזרה לישראל

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, הודיע שגופתו של רון בנימין חולצה במבצע משותף לצה"ל ולשב"כ, יחד עם גופותיהם של יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה


רון בנימין ז"ל
142

דובר צה"ל, דניאל הגרי מסר כי "רון, בן 53, יצא לטיול אופניים ביום שבת, 7 באוקטובר, ונרצח על ידי מחבלי חמאס בעיקול מפלסים, יחד עם יצחק, עמית ושני. אנו מחזקים את משפחותיהם ברגעים קשים אלו".

רון בנימין, תושב רחובות בן 53, היה נשוי לאיילת ואב לשתי בנות, שי וגיל. הוא עבד בחברת "צ'מפיון מוטורס" ושם הכיר את אשתו. הם היו נשואים 27 שנים.

אשתו סיפרה: "התקשרתי אליו בזמן שהיו אזעקות ברחובות. הוא אמר לי שהוא בדרכו הביתה, למרות שחבריו לרכיבה ביקשו שיבוא למיגונית בבארי. מאז לא שמענו ממנו יותר. ניסינו להתקשר שוב ושוב, אבל הוא לא ענה לי או לבנות".

דובר צה"ל הודיע לפני כניסת השבת שבמבצע משותף לשב"כ ולצה"ל חולצו גם גופותיהם של יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה. המבצע התבסס על מידע מודיעיני שהתקבל מחקירות השב"כ וממפקדת השבויים והנעדרים באגף המודיעין.

בהודעת המטה נכתב: "המטה מרכין ראשו ומבכה את רציחתו של רון בנימין על ידי מחבלי חמאס וחטיפת גופתו לעזה. השבת גופתו לישראל מאפשרת למשפחתו להעניק לו מנוחת עולמים בארץ".

מטה המשפחות הוסיף: "128 חטופים ממתינים להיגאל ולשוב לישראל כבר 225 ימים. על ממשלת ישראל להתמקד בהשבתם – החיים לשיקום והנרצחים לקבורה בכבוד, כפי שנעשה עבור רון בנימין הערב".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות