טופז לוק ובנימין נתניהו | צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

טופז לוק מונה ליועץ בכיר לבנימין נתניהו ולראש מערך קשרי החוץ של הליכוד

דוברו המדיני של נתניהו, החליט לעזוב את לשכת רה"מ אחרי כשנה וחצי עבור תפקיד בכיר בליכוד


טופז לוק ובנימין נתניהו | צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ
259

טופז לוק, דוברו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר אליו, החליט לעזוב את לשכת ראש הממשלה ולחזור לתפקיד מקצועי בכיר בשורות הליכוד.

לוק מונה לתפקיד יועץ בכיר ליו"ר הליכוד נתניהו ולראש מערך קשרי החוץ של המפלגה. הוא כיהן בתפקיד דובר ראש הממשלה במשך שנה וחצי, וכרגע לא נקבע מי יחליפו בלשכה.

לוק, תושב פתח תקווה, הוא יועץ תקשורת מוערך שנודע ביכולותיו המרשימות בתחום התקשורת והדוברות, גם בשורות הליכוד הוא צפוי להמשיך ולתרום מניסיונו העשיר בקידום מדיניות והעברת מסרים לציבור הישראלי והבינלאומי.

טופז לוק, בן 31, הצטרף לליכוד ישירות לאחר שירותו הצבאי בדובר צה"ל. במהלך מערכת הבחירות של 2015, הוא גייס לקמפיין את יונתן אוריך, בן 34, חברו מהשירות הצבאי, שהיה אז כתב ב"מקור ראשון". גורמים בליכוד מציינים כי יאיר נתניהו, ששירת לצדו של לוק בדובר צה"ל, היה זה ששידך בין לוק לראש הממשלה נתניהו. מקורבים מספרים כי נתניהו גאה בעוזריו הצעירים, שמבלים לעתים קרובות במחיצתו ובמחיצת משפחתו בבלפור ובקיסריה.

כזכור, בשבוע שעבר דווח על ידי ירון אברהם במהדורה המרכזית של ערוץ 12 כי מושיק אביב, ראש מערך ההסברה הלאומי, הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו. הסיבה הרשמית לעזיבתו, לפי הדיווח, היא אישית-רפואית. עם זאת, גורמים במשרד ראש הממשלה מעריכים כי אביב התעייף מהתפקיד, וציינו כסיבה נוספת את ההתערבות התמידית בעבודתו והסטת תשומת ליבו לנושאים משניים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות