השר יצחק וסרלאוף וראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי | צילום: אלפונסו

חיזוק ההתיישבות והעסקים בגליל: משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי משיק מרכז מידע חדש בכרמיאל

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מרחיב את פעילותו בגליל ומשיק מרכז מידע חדש בעיר כרמיאל. המרכז יפעל בשיתוף עם הרשויות המקומיות ויעניק מענה כולל בתחומי ההתיישבות, פיתוח העסקים, החינוך והקליטה, במטרה לחזק את הצמיחה הדמוגרפית והכלכלית באזור


השר יצחק וסרלאוף וראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי | צילום: אלפונסו
164

מרכז המידע בכרמיאל יפעל כדי לזהות ולהתמודד עם הצרכים והאתגרים של הרשויות המקומיות והתושבים בגליל, הן הוותיקים והן החדשים. הצוותים במרכז יפעלו בתיאום עם משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ויבנו מענים ייחודיים לבעלי עסקים ולתושבים שנפגעו בתקופה המורכבת הנוכחית. המרכז יציע שירותים ותמיכות בשיתוף פעולה עם משרדי ממשלה וארגונים נוספים, במטרה לחזק את העסקים הקיימים ולהבטיח את המשך צמיחתם.

המשך הפעילות בבאר שבע ובהרחבה לגליל

לאחר שבשנה האחרונה החל לפעול מרכז מידע בבאר שבע, שהעניק שירותים גם לתושבי הגליל, משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ממשיך בפעילותו להעצמת ההתיישבות בגליל. המרכז בכרמיאל, שהוקם על ידי המשרד ומופעל על ידי תנועת אור לנגב ולגליל, יתחיל לפעול בשבועות הקרובים ויספק מענה מותאם אישית לכל פונה.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, ציין: "חיזוק הגליל הוא יעד עליון. אני בקשר מתמיד עם ראשי הרשויות ומכיר מקרוב את צרכיהם. מרכז המידע החדש יאפשר לנו להעניק מענה מקיף לכל צרכי החיים מתוך הגליל. מטרתנו היא להמשיך ולתת תקווה להתיישבות בגליל ולמצוא פתרונות שיאפשרו להגשים חלומות מתוך שליחות למען מדינת ישראל."

ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי, הדגיש: "זהו יום משמעותי לפתוח את מרכז המידע להתיישבות בגליל דווקא בתקופה הזאת. כרמיאל היא לב הגליל, ואני מודה לשר וסרלאוף, למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ולתנועת אור לנגב ולגליל על הבחירה בעירנו להקמת המרכז. אין לי ספק כי יחד נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות בגליל."

רוני פלמר, מנכ"ל ומייסד-שותף של תנועת אור לנגב ולגליל, הוסיף: "הקמת מרכז המידע בגליל היא צעד חשוב בדרך לפיתוח האזור. המרכז ישמש כמוקד מקצועי למעבר משפחות, עסקים, יוזמות וחדשנות, ויהפוך לכר פורה לפיתוח הגליל בכל התחומים. אנו מודים למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי על התמיכה הממשלתית."


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות