מתקפת סייבר | צילום אילוסטרציה: Freepik

מתקפת סייבר: האקרים פרצו למערכות המחשוב במשרד עורכי דין מהגדולים בארץ

תקיפת סייבר במערכות המחשוב של משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן, שעם לקוחותיו נמנים אילי הון ומרבית הבנקים בישראל • לפי הערכות ראשוניות, קיים חשש מדליפה של מיילים ומידע רגיש שאינו אמור להגיע לעיני הציבור – כך מדווחת היום דניאלה גינזבורג ב"ישראל היום"


מתקפת סייבר | צילום אילוסטרציה: Freepik
253

האקרים פרצו למערכות המחשוב של משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן. הפריצה מאיימת לחשוף מידע רגיש אודות לקוחות המשרד, בהם אילי הון ואנשי עסקים בכירים, וכן מרבית הבנקים בישראל. כך מדווחת היום דניאלה גינזבורג ב"ישראל היום".

לפי הערכות ראשוניות, קבוצת התקיפה פרצה לשרת הדואר האלקטרוני של המשרד, והחשש המרכזי הוא שהתוקפים הצליחו להשתלט על מיילים חסויים של לקוחות בעלי פרופיל גבוה.

ממשרד גולדפרב-זליגמן נמסר בתגובה ל"ישראל היום": "לאחרונה, עודכנו על ידי מערך הסייבר הלאומי על חשד לאירוע סייבר הנוגע לרשת המחשוב והמידע של המשרד. בעזרתה של חברת הסייבר Sygnia, אשר ביצעה בדיקה מיידית ומעמיקה, התגלתה חדירה מוגבלת לאחד משרתי המשרד, במסגרתה הועתק מידע. האירוע טופל באופן מיידי ועדכון נמסר לרשות הגנת הפרטיות. יודגש כי אין ולא הייתה כל פגיעה בעבודה השוטפת של המשרד".

איגוד האינטרנט הישראלי הגיב לאירוע ומסר: "מדובר בסיטואציה מאתגרת מאד. מדובר במידע רגיש, גם בהיבטי פרטיות וגם בתחום סודות עסקיים של לקוחות, כך שעל פניו זה נראה אירוע חמור. מומלץ לעסקים דומים שמנהלים מידע רגיש שכזה לבדוק האם אמצעי ההגנה והתפעול השוטף שלהם תואמים את האיומים העדכניים  האירוע מדגיש החשיבות להגנת סייבר ולתשומת לב של ארגונים לסימנים חריגים שעולים משימוש במערכות המידע שלהם".

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות