צילום אילוסטרציה: Freepik

כתב אישום נגד תושב קרית ים: השליך רימון רסס מסכן חיים לעבר בית באשקלון

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד עדן אזולאי, בן 24 מקרית ים. על פי כתב האישום, באחד הלילות בחודש שעבר הגיע אזולאי, כשכובע קפוצ'ון על ראשו, סמוך לשער בית באשקלון והשליך לעברו רימון רסס. הרימון התפוצץ והסב נזקים לרכוש, אזולאי נמלט מהמקום


צילום אילוסטרציה: Freepik
161

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עדן אזולאי, בן 24 מקרית ים, בגין השלכת רימון רסס לעבר בית מגורים באשקלון.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום פלילי, ב-6 במאי האחרון, בסביבות השעה 00:30, הגיע אזולאי, כשכובע קפוצ'ון על ראשו, סמוך לשער ביתו של המתלונן. אז, הוא הוציא רימון רסס שהביא עימו ושבכוחו להמית אדם, משך את הנצרה, זרק אותו לעבר שער ביתו של המתלונן ונמלט מהמקום. הרימון שהתפוצץ גרם נזק לחומה שמסביב לבית ולשער הכניסה. המתלונן שהה באותה העת בביתו.

במקביל, הוגשה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו של אזולאי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי הבקשה, הפרקליטות מחזיקה בידה ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של אזלואי, בהן סרטון ממצלמות האבטחה, המתעד את רגע השלכת רימון הרסס והפיצוץ, וכן תיעוד שבו ניתן לראות אדם הולך בקרבת ביתו של המתלונן עם קפוצ'ון לבן ומסכה שחורה על פניו. בצילומים ניתן לראות שלזורק הרימון יש צלקת באזור הישבן והוא עם ציצית. כמו כן, צורפה לבקשה חוות דעת של מעבדת חבלה שקובעת שבכוחו של רימון הרסס שהושלך להמית אדם.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות