בעכו נערכים להסלמה בצפון | צילום: עיריית עכו

בעכו נערכים להסלמה בצפון: החל שלב ב' של פתיחת מקלטים ציבוריים מרחוק

עד כה הותקנה המערכת האוטומטית ב-26 מקלטים. שלב ב' של הפרויקט כולל 26 מקלטים ציבוריים נוספים


בעכו נערכים להסלמה בצפון | צילום: עיריית עכו
97

בימים אלו החלה עיריית עכו ביישום שלב ב' של פתיחה אוטומטית של מקלטים מרחוק בשעת חירום. עד כה הותקנה המערכת האוטומטית ב-26 מקלטים. שלב ב' של הפרויקט כולל 26 מקלטים ציבוריים נוספים. נתונים אלה הוצגו בתחילת השבוע בפני חברי ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) של עיריית עכו שהתכנסה באולם מועצת העיר ועסקה בשיפור המוכנות לחירום בעיר.

בישיבה השתתפו בין השאר ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש, סגני ראש העיר, עו"ד איתמר סונינו, רפאל לוזון ויוסף טנטורי, קצין היקל"ר, רס"ן קובי ביתן, מנכ"ל העירייה אזי לוי, חברי מועצת העיר וראשי המכלולים בחירום.

במהלך הישיבה, הוצג מקרה של ונדליזם שאירע בסוף השבוע שעבר במקלט בעיר המשמש מועדונית לנוער.

"בשעה שעובדי העירייה דואגים ופועלים שהמקלטים יהיו ערוכים ומוכנים לחירום, ישנם כאלה שהחירום לא בראש מעייניהם והם מחבלים בזדון במקלטים ופוגעים בכשירות שלהם", אמר בן שלוש.

לדבריו, במהלך ביקורו באחד המקלטים, הוא נדהם לגלות שם ונדליזם מכוער. "אני לא מתכוון לעבור על כך בשתיקה ואנו נטפל בחומרה וביד קשה במקרים מן הסוג הזה", הוסיף בן שלוש. ראש העיר קרא לציבור לגלות אחריות אישית ולדאוג לשמור על המקלט שאמור לתת להם מחסה וביטחון בשעת חירום.

בישיבה הוחלט שאם יבוצע ונדליזם נוסף במקלט המשמש מועדונית, הפעילות במקום תופסק. כמו כן, עלתה סוגיית השתלטות על מקלטים ופינויים על ידי אגף הביטחון.

בעירייה הוחלט גם להגביר את מערך ההסברה בחירום לתושבים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות