משתתפי התוכנית "מסע אל האופק" | צילום: עיריית עכו

"הם שירתו אותנו, עכשיו תורנו לשרת אותם"

בעכו נפתחה השבוע התוכנית הייחודית "מסע אל האופק", המיועדת לחיילים משוחררים ומעניקה להם הדרכה, ייעוץ ותובנות, רגע לפני שילובם בעולם העסקי, האקדמי או הציבורי


משתתפי התוכנית "מסע אל האופק" | צילום: עיריית עכו
112

השבוע נפתחה בעכו התוכנית הייחודית "מסע אל האופק", שמציעה לחיילים משוחררים, המשתתפים בה, להצטרף לנבחרת איכותית של צעירים הנמצאים בצומת אישי ומכריע בשלב קבלת ההחלטות לגבי עתיד חייהם.

באירוע הפתיחה שהתקיים במתחם המסילה השתתפו ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש, מנכ"ל העירייה, אזי לוי, אלוף (מיל') רם רוטנברג, מייסד התוכנית, ומפקד חיל הים לשעבר, אל"מ (מיל') גולן בר לוי, איש השייטת ויזם חברתי, ומנהל אגף נוער וצעירים, אלי חביב.

הצעירים ילוו על ידי מנטורים מהמגזר העסקי, יפגשו מנהלים בכירים במשק וייחשפו לעולם העסקים, למגזר הציבורי, לממשל, לעולם היזמות, התקשורת ולמגוון תכנים רבים ומגוונים נוספים. כמו כן ייהנו המשתתפים בתוכנית מסמינרים מגבשים, מהרצאות תוכן באווירה חופשית ועוד.

מטרת התוכנית – לעצב מציאות מאפשרת לעתיד טוב יותר לכל משתתף ומשתתפת. "כל משתתף ומשתתפת ידייקו לעצמם את הכיוון האישי שלהם, תוך כדי חשיפה לגופים וארגונים עסקיים ואקדמיים מהמובילים בארץ. החיילים המשוחררים שירתו אותנו בזמן שירותם הצבאי, ועכשיו זה הזמן שלנו להחזיר להם ולשרת אותם", אמר רוטנברג.

ראש העירייה בן שלוש בירך את המצטרפים לתוכנית ואמר: "לצעירים בעיר יש הזדמנות לקבל ליווי מקצועי, ארגז כלים ושפע של טיפים חכמים ותובנות מאנשים מנוסים. אני מציע לצעירים לקחת את המתנה הזאת בשתי ידיים ולצאת למסע".

מנהל אגף נוער וצעירים, אלי חביב: "התוכנית מיועדת לצעירים וצעירות שעדיין לא עברו חמש שנים מהמועד שבו השתחררו מהשירות הלאומי או הצבאי. היא מאפשרת להם לקבל האצה ייחודית בשלב הכי משמעותי בחייהם. אני מאחל למשתתפים הצלחה רבה בתוכנית ומזמין אותם להמשיך ולהשתמש בשירותים הרבים שאנו מעניקים לצעירים באגף".

אז אם גם אתם מהירי החלטה, עומדים בקריטריונים ורוצים לצאת למסע אמיתי תוכלו לפנות בהקדם לליאור דנמיאס, רכזת חיילים משוחררים במרכז צעירים

טלפון: 04-9917477

דוא"ל: liorl@akko.muni.il


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות