משה דוידוביץ, בנימין נתניהו | צילומים: דני צחורי, קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית

ראשי רשויות בצפון לראש הממשלה: "תוכנית הצפון היא לא משחק כיסאות"

שמונה ראשי רשויות מהצפון שלחו הבוקר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שלטענתם נודע להם כי מינויו של אבי כהן סקלי לפרויקטור הצפון – טורפד על ידי גורמים פוליטיים. "אנו דורשים שכהן סקלי ימשיך בתפקידו", הם כותבים


משה דוידוביץ, בנימין נתניהו | צילומים: דני צחורי, קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
70

ראשי רשויות מהצפון שלחו הבוקר (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שבו הם דורשים ממנו ליישם את ההחלטה למינויו של אבי כהן סקלי לפרויקטור הצפון.

ביום שלישי השבוע פרסם YNET, כי ראש הממשלה החליט על מינויו של מנכ"ל משרד התפוצות, אבי כהן סקלי, לתפקיד ראש מינהלת מטה היישום לתוכנית הצפון, אולם לא חלפה יממה ונודע, כי גורמים בליכוד מנסים לטרפד את המינוי משיקולים פוליטיים.

שמונה ראשי רשויות מהצפון – משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, אביחי שטרן, ראש עיריית קרית שמונה, גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית גליל עליון, גבי נעמן, ראש המועצה המקומית שלומי, דוד אזולאי ראש המועצה המקומית מטולה, בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות חרמון, עמית סופר ראש המועצה האזורית מרום הגליל ושמעון גואטה, ראש המועצה האזורית מעלה יוסף – חתומים על המכתב שנשלח הבוקר לנתניהו.

מן המכתב: "התבשרנו אמש (רביעי) על מינויו של אבי כהן סקלי, מנכ"ל משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות, לפרויקט הצפון. עוד לא יבשה הדיו על קבלת ההחלטה, ואנו למדים, מתוך הודעות בתקשורת, כי מינוי של סקלי טורפד".

עוד נכתב: "תושבינו העקורים מבתיהם כבר יותר משמונה חודשים אינם ישנים בלילות ואינם יודעים את נפשם מרוב דאגה. בעלי העסקים, התיירנים והחקלאים כבר קרסו ובממשלה עסוקים במשחקי תפקידים. תפקיד הפרויקטור ליישום תוכנית הצפון הוא חשוב ומשמעותי. אנו דורשים שכהן סקלי ימשיך בתפקידו. אל תהפכו את תוכנית הצפון ומימושה למשחק כיסאות".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות