המטופל ג'רבוני סאבר והמטפלת גילת קלרפלד | צילום: דוברות מכבי

מטופל במרפאת מכבי בכרמיאל: "חשוב לי שיכירו את המסירות שזכיתי בה"

במשך כשנה טופל ג'רבוני סאבר, בן 56 כרמיאל, במרפאת מכבי בעיר לאחר שנפגע מאש ונכווה קשות. לאחרונה, לאחר שסיים את סדרת הטיפולים ומצבו השתפר פלאים, הוא הגיע למרפאה כדי להודות לצוות באופן אישי


המטופל ג'רבוני סאבר והמטפלת גילת קלרפלד | צילום: דוברות מכבי
68

ג'רבוני סאבר, תושב כרמיאל, הגיע לפני כעשרה חודשים למרפאת מכבי שירותי בריאות בעיר, לאחר שנפגע מאש ונכווה קשות. לאחרונה, הוא סיים בהצלחה את סדרת הטיפולים הארוכה, והתרגש במיוחד מהתוצאה הסופית.

סאבר (56) סבל מצלקות נרחבות בזרוע, באמה ובגב כף יד שמאל וכן בגב כף הרגל כתוצאה מהכוויות. גילת קלרפלד, מרפאה בעיסוק בתחום הפיזיקלי במכבי בכרמיאל, שליוותה אותו לאורך כל הטיפול, משתפת: "התחלנו טיפול עם יריעות סיליקון לריכוך הצלקות, ודי מהר הוספנו גם חבישות לחץ שהותאמו והוזמנו לפי מידותיו (חבישות הלחץ ויריעות הסיליקון מרככות ומשטיחות את הצלקות ומונעות את כיווץ העור). במקביל, הדרכתי את המטופל לתרגל את טווחי התנועה בידיים כדי למנוע מגבלות, ובנוסף, מאחר שהוא דיווח גם על מגבלה בטווחי הקרסול ועל קשיים בהליכה, הפניתי אותו גם לפיזיותרפיה".

מאז המשיך סאבר במעקב של פעם בחודש, תוך שמירה על קשר ישיר מול המטפלת קלרפלד לגבי מצבו. בין השניים נוצר קשר אישי, וככל שחלף הזמן נצפה שיפור במצב הצלקות.

בשבוע שעבר סיים סאבר את הטיפול עם תוצאות טובות במיוחד, כאשר הצלקות ברוב האזורים כבר שטוחות וחלקות, טווחי התנועה מלאים וללא מגבלה, ובכלל, מצב רוחו השתפר פלאים.

בשבוע שעבר הגיע סאבר למרפאת מכבי להודות באופן אישי לצוות על הטיפול המסור ואף השאיר מכתב תודה מרגש במיוחד: "גילת הייתה עבורי גב תומך במשך שנה של תהליך. לפעמים, הגעתי כועס והיא הייתה זאת שהרגיעה אותי. חשוב לי שיכירו את המסירות שזכיתי בה, אני מתרגש כשאני מדבר על זה", כתב. ליאת גרוס, מנהלת מכבי בכרמיאל: "מדובר במטופל שהצוות ליווה במשך חודשים ארוכים. בזכות הרצון שלו לחזור לתפקוד, בשילוב עם טיפול מקצועי יוצא דופן של גילת, המרפאה בעיסוק, וצוות מכון הפיזיותרפיה, מצבו של המטופל השתפר משמעותית. אני גאה שאלו האנשים שמעניקים שירות רפואי במרכז הרפואי שלנו בכרמיאל".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות