מוכרות משקפיים. יעל שלביה ואור לוזון | צילום: אסף לב

שישי בבוקר עם יעל שלביה ואור לוזון בקניון הגדול בפתח תקווה

מדוע נוצר פקק ענק בדרך לקופות הדוכן של מותג המשקפיים קאטליה? מה שלביה מבשלת לארוחת שישי? ולמה היא השאירה את עומר בבית? כל הפרטים החשובים כאן


מוכרות משקפיים. יעל שלביה ואור לוזון | צילום: אסף לב
68

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה הפך לאחרונה למעוזם של הסלבס, כוכבי הרשת ומובילי דעת קהל. בשישי לפני שבועיים נצפו בו ליאת הר-לב, יניב ביטון ואנה ארונוב, ובשישי האחרון תועדה שם יעל שלביה, הפרזנטורית של מותג משקפי השמש והראייה קאטליה מבית אופטיקנה, שבאה לבקר את חברתה הטובה, הסטייליסטית של הכוכבים הגדולים אור לוזון.

שלבייה, שהבינה שחברתה לוזון בשיא העבודה, החליטה לשנס מותניים ולעזור לה עם הלקוחות הרבים. עוברי האורח נדהמו לגלות את שתי הכוכבות הגדולות מסייעות לקונים לבחור משקפיים עד שנוצר פקק ענק בדרך לקופות הדוכן של קאטליה.

ציפור קטנה לחשה לנו שלוזון אמרה לשלביה: "רק שתדעי שבפתח תקוה אני יותר סלב ממך… כולם פה מכירים אותי. בקניון הזה גדלתי, ועכשיו אני ממשיכה לגדול בקניון רמת אביב".

יעל שלביה בקניון הגדול בפתח תקוה | צילום: אסף לב
יעל שלביה בקניון הגדול בפתח תקוה | צילום: אסף לב

שלביה סיפרה שלוזון היא החיוג הראשון שלה בנייד, ובכל פעם מה שהיא או עומר (אדם, ברור) זקוקים לעזרה, אור מיד נרתמת, ואפילו כשנאלצו לארוז את כל הבית לדובאי, אור הגיעה לעזור, ובתוך חמש שעות סיימה לארוז את כל הבית (ככה זה צרות של עשירים).

יעל סיפרה שהיא נהנית להתגורר עם עומר שלה במושב במרכז הארץ, ושהתרפיה שלה היא לבשל ולאפות לפני שבת את האוכל שהיא ועומר הכי אוהבים: שניצל וקוסקוס עם קציצות, ולקינוח עוגת תפוזים (מי שרוצה את המתכון, מוזמן להיכנס לטיק טוק). כשנשאלה איפה עומר, השיבה שהוא עבד קשה בלילה ועדיין ישן בבית. החיים הטובים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות