לראשונה בנשר: הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית בתל חנן | הדמיה: קבוצת משה חדיף

לראשונה בנשר: הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית של 1,005 דירות

במסגרת הפרויקט יפונו כ-136 דירות בבניינים ישנים, שהוקמו בשנות ה-60 המוקדמות, ובמקומם ייבנו שבעה בניינים של 30-10 קומות. הדיירים הוותיקים יזכו לחזור לדירה חדשה, מודרנית ומרווחת. הבניינים ישודרגו עם מעליות, חדר דיירים, שטחים ציבוריים פתוחים ועוד


לראשונה בנשר: הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית בתל חנן | הדמיה: קבוצת משה חדיף
201

לאחר הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה ולפארק האגמים המטרופוליני, שתקום על חורבות מפעל המלט המיתולוגי ותכלול כ-5,000 דירות, תופסות כעת תאוצה תוכניות התחדשות עירונית נוספות, שישנו את פני השכונות הוותיקות בעיר.

הפרויקט הראשון שיוצא לדרך במסגרת זו יוקם בשכונת תל חנן ויכלול 1,005 דירות חדשות בשבעה בניינים של 30-10 קומות. כ-136 הדירות בבניינים הישנים, שהוקמו בשנות ה-60 המוקדמות של המאה הקודמת, ייהרסו. הדיירים הוותיקים יזכו לחזור לדירה חדשה, מודרנית ומרווחת, והבניינים ישודרגו עם מעליות, חדר דיירים, שטחים ציבוריים פתוחים ועוד. התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית, ושלב זה הוא אבן דרך משמעותית לקידום הפרויקט. עתה נמצא הפרויקט בשלבי תכנון מפורטים לקראת הגשת הבקשות להיתרי בנייה.

הפרויקט בתל חנן הוא אחד מתוך 30 פרויקטים הנמצאים בשלבים שונים של אישורים. מדובר במהלך שישביח את נכסי הנדל"ן דווקא בשכונות הוותיקות, בהן מתגוררת גם אוכלוסייה מעוטת יכולת.

לראשונה בנשר: הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית בתל חנן | הדמיה: באדיבות עיריית נשר
לראשונה בנשר: הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית בתל חנן | הדמיה: קבוצת משה חדיף

ראש העירייה, רועי לוי: "יותר מעשור אני מעלה על נס את החשיבות של התחדשות עירונית, לא רק כצורך נדל"ני, אלא, כצורך ביטחוני. בשנה האחרונה הקמנו יחד עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מינהלת עירונית בעירייה, הפועלת בהליך מואץ לקידום התחום. גייסנו אנשים מצוינים שעובדים בראייה כוללת עם כל בעלי העניין כדי לגשר על חסמים, לקדם ולסייע ככל הניתן בקידום הפרויקטים מתוך ראייה רחבה לטובת התושב ופיתוח העיר. אני מברך את היזמים, משפחת חדיף, על היותם הראשונים להגיע לשלב ההפקדה ומאחל לתושבי תל חנן בשעה טובה. בקרוב תיהנו מסטנדרט מגורים גבוה ביותר".

משה חדיף, סמנכ"ל קבוצת משה חדיף: "אנו שמחים על הפקדת התכנית בותמ"ל. אין לנו ספק שזהו יום בשורה לעיר נשר ותושביה. אנו רוצים להודות לראש העירייה, רועי לוי, להנהלת העיר, למינהלת ההתחדשות העירונית, הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה מורדות הכרמל, למשרד גורדון אדריכלים, לחברת aviv שניהלה את תכנון התב"ע, לחברת אביבים מינהלת הדיירים מטעמנו, לצוות היועצים המקצועיים שליווה אותנו ולכל מי שלקח חלק בקידום הפרויקט. תודתנו גם לבעלי הדירות במתחם, שהלכו איתנו כברת דרך ארוכה, האמינו בפרויקט ובנו, כיזמי התכנית, והיום הם קוצרים את הפירות".

חדיף הוסיף: "בתקופה זו, אנו רואים את החשיבות של מוגנות ומרחבים מוגנים ללא התפשרות על איכות בנייה ואיכות חיי התושבים ורווחתם. אין לי ספק שפרויקט זה יהיה מהמובילים והיפים בעיר, אם לא היפה, האיכותי והגדול ביניהם".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות