על הפודיום עם תמונות החטופים. אריאל אלקין | צילום: יח"צ

נהג המרוצים הישראלי מחיפה עושה זאת שוב: קטף גביע ועלה לפודיום עם תמונות החטופים

אריאל אלקין, נהג המירוצים הישראלי מחיפה, זכה השבוע במקום השלישי במרוץ הפורמולה 4 שנערך באוהיו, ארה"ב. במעמד קבלת הגביע הוא שוב עמד על הפודיום תמונותיהם של החטופים. אלקין: "בימים קשים אלו, חשוב שכל אחד מאיתנו יתרום למאמץ הלאומי להשבת החטופים"


על הפודיום עם תמונות החטופים. אריאל אלקין | צילום: יח"צ
286

נהג המרוצים הישראלי והפרזנטור של רשת אופנת לי קופר, אריאל אלקין, בן 17 מחיפה, זכה במקום השלישי והמכובד במרוץ הרביעי של עונת USF Juniors, במסגרת סבב אליפות ארה"ב של פורמולה 4 (23 נהגים ממדינות שונות), שנערך השבוע באוהיו שבארה"ב.

כמו בזכיותיו הקודמות, אלקין ניצל את המעמד כדי לעורר את דעת הקהל העולמית למאמץ להשבת החטופים הישראלים בעזה, הנמצאים בשבי זה תשעה חודשים. במעמד קבלת הגביע, אלקין עלה על הפודיום עם שלט עם תמונותיהם של החטופים בקריאה מרגשת לחזרתם הביתה.

מקום שלישי במרוץ הפורמולה 4. אריאל אלקין | צילום: יח"צ
מקום שלישי במרוץ הפורמולה 4. אריאל אלקין | צילום: יח"צ

הנהג הצעיר עתיד להשתתף במרוצים נוספים בקטגוריה, כהכנה לאולימפיאדה המוטורית שתתקיים ב-27-23 באוקטובר בוולנסיה, שבספרד. באולימפיאדה המוטורית הקודמת שהתקיימה בשנת 2022, בה השתתפו בסך הכל 463 נהגים מ-72 מדינות שונות, זכה אלקין במדליית ארד בקטגוריית הקארטינג, וזו המדליה הישראלית היחידה בהיסטוריית הספורט המוטורי.

גנית אלון, סמנכ"לית השיווק של לי קופר: "אנו גאים באריאל ובדרך היצירתית שבה הוא מצליח פעם אחר פעם לעורר שיח ומודעות למאמץ הגדול להשבת החטופים. כחלק מהפעילות המשותפת שלנו איתו, כשגריר המותג לי קופר, אנו שמחים לתמוך בו לקראת השתתפותו באולימפיאדה המוטורית הקרובה, וקוראים לחברות ישראליות נוספות להצטרף אלינו במהלך זה, מכיוון שהוא זקוק לספונסרים נוספים למימון ההשתתפות בתחרות יקרה זו. חשוב לזכור שמדובר בצעיר ערכי שהוא גם הישראלי היחיד שאי פעם זכה במדליה באולימפיאדה המוטורית, ויש לו הרבה לתרום לכל מותג שהוא ייצג".

אריאל אלקין | צילום: שי תמיר
אריאל אלקין | צילום: שי תמיר

אלקין: "בימים קשים אלו, חשוב שכל אחד מאיתנו יתרום למאמץ הלאומי, בין אם זה בהעלאת המודעות בזירה הבינלאומית, בין אם בהובלת הליך הסברתי או בין אם בתמיכה במאמץ המלחמתי והשבת החטופים. אני שמח לייצג את המדינה בכבוד בזירה הבינלאומית, נהנה מאוד להיות חלק מנבחרת השגרירים של לי קופר ומצפה בקוצר רוח לאולימפיאדה המוטורית בסוף השנה, במטרה להביא מדלייה הביתה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות