יוחאי אבני ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א

נעצר חשוד ברצח איש השב"ס יוחאי אבני

החשוד ברצח, אבראהים מנצור, פלסטיני בשנות ה-20 לחייו, תושב הכפר בידו, נעצר לפני שבוע וחצי, יומיים לאחר שאותרה גופתו של אבני ז"ל, כשעליה סימני דקירה רבים


יוחאי אבני ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א
520

הותר לפרסום: שב"כ ומשטרת ישראל עצרו את החשוד ברצח איש השב"ס יוחאי אבני ז״ל, שהתרחש לפני כשבועיים ביישוב גבעון החדשה. החשוד ברצח, אבראהים מנצור, פלסטיני בשנות ה-20 לחייו, תושב הכפר בידו, נעצר לפני שבוע וחצי, יומיים לאחר שאותרה גופתו של אבני ז"ל. מעצרו הוארך בבית משפט צבאי, והחקירה בשב"כ וביחידה המרכזית במחוז ירושלים נמשכת.

ב-8 ביולי אותר יוחאי אבני ז"ל ללא רוח חיים בבית מגוריו בגבעון החדשה. על גופתו נמצאו פצעי דקירה רבים. למקום הוזעקו כוחות משטרה של מחוז ירושלים וגורמי החירום וההצלה.

כבר מאיסוף ממצאים ראשוני בזירה עלה החשד לרצח. בעקבות המקרה, הוקם צוות חקירה משותף ליחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ולשב"כ. לאחר פעולות חקירה מהירות של שב"כ וימ"ר ירושלים, נאספו ראיות לרצח ונחשפה זהות החשוד ברצח.

החשוד ברצח, אבראהים מנצור | שימוש לפי סעיף 27א
החשוד ברצח, אבראהים מנצור | שימוש לפי סעיף 27א

החשוד ברצח נעצר על ידי לוחמי יחידת הגדעונים (33) של משטרת ישראל עם יחידה מבצעית של שב"כ ובסיוע כוחות צה"ל. לאחר מעצרו, הועבר החשוד לחקירה משותפת בשב"כ ובימ"ר ירושלים. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט הצבאי.

חקירת המקרה במחוז ירושלים של המשטרה ובשב"כ נמשכת, במטרה למצות את הדין עם החשוד בביצוע מעשה הרצח הנתעב.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות