החשודה בפעולה בחנות בדיזנגוף סנטר | צילום: דוברות המשטרה

תושבת הרצליה נעצרה בחשד כי גנבה מפארמים בתל אביב בשמים בשווי 8,500 שקלים

מהחקירה עולה, שהחשודה לא הסתפקה בגניבת הבשמים, ובאמצעות כרטיס אשראי גנוב רכשה בקיוסק בחוף מציצים בתל אביב מוצרים במאות שקלים. מחנות בדיזנגוף סנטר גנבה ישירות מהקופה 1,500 שקלים


החשודה בפעולה בחנות בדיזנגוף סנטר | צילום: דוברות המשטרה
131

משטרת לב תל אביב עצרה את תושבת הרצליה, בת 34, החשודה כי גנבה בשלוש הזדמנויות שונות, שתיים מהן באותו היום ואחת כעבור ימים בודדים, גנבה מחנויות פארם ברחובות אבן גבירול וארלוזורוב בתל אביב, לעיני כל, עשרות בשמים בשווי כולל של יותר מ-8,500 שקלים. אם לא די בכך, באחת הפעמים, כך על פי החשד, אף גנבה קורקינט ויצאה עימו מהחנות.

מהמשטרה נמסר, כי עם קבלת התלונות מבעלי החנויות, פתחו שוטרי תחנת לב תל אביב בחקירה, ובמהלכה זיהו את החשודה. עוד נמסר, כי כאשר הגיעו לעצור אותה בביתה, היא ניסתה להימלט דרך מתלה הכביסה והמרזב, אולם נתפסה.

אולם החשודה לא הסתפקה בגניבת בשמים. מהחקירה עלה עוד, כי לפני כשבועיים היא ביצעה  בקיוסק בחוף מציצים בתל אביב רכישות במאות שקלים באמצעות כרטיס אשראי שנגנב זמן קצר קודם לכן מרכב בחניית החוף, יחד עם פריטים רבים נוספים. כמו כן, מחנות בדיזינגוף סנטר גנבה  החשודה ישירות מהקופה 1500 שקלים.

בשבוע שעבר, עם סיום החקירה הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב, נגד החשודה, תושבת הרצליה בת 34, כתב אישום הכולל חמישה אישומים בעבירות רבות של גניבה, ביניהן גניבת כרטיסי חיוב ושימוש בהם והפרעה לשוטר. בנוסף, ביקשה המשטרה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות