סיגל יאנה איצקוביץ ובנה ליאם ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כתב אישום מזעזע הוגש נגד סיגל איצקוביץ: "רצחה את בנה באכזריות וללא רחם"

בבקשת המעצר צוין, כי איצקוביץ ביצעה את העבירה החמורה בספר החוקים. על פי האישום, היא דקרה תחילה את כלבת המשפחה, ולאחר מכן ניגשה לבנה שהיה באמבטיה ודקרה אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו. מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין, באופן שקצה הלהב נותר נעוץ בגולגולתו


סיגל יאנה איצקוביץ ובנה ליאם ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
126

פרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ' (34) בגין רצח בנסיבות מחמירות של בנה ליאם ז"ל בן כ-6 בביתם בהרצליה. בנוסף, מיוחסות לנאשמת בכתב האישום עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הריגת בעל חיים, שיבוש מהלכי משפט ועוד.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד תמר טייטלבאום מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), ב-16 ביולי, עת שהתה הנאשמת לבדה עם בנה בביתם, היא נטלה סכין מהמטבח, דקרה תחילה את כלבתם, ולאחר מכן ניגשה לבנה שהיה באמבטיה ודקרה אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו. מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין, באופן שקצה הלהב נותר נעוץ בגולגולת.

הנאשמת יצאה מחדר הרחצה לאחר ביצוע ברצח, שמעה את יללותיה של הכלבה הפצועה ומחשש ששכנים ועוברי אורח ישמעו את היללות, סגרה תריס ודקרה את הכלבה עשרות פעמים נוספות באמצעות סכין וגרזן, עד שגרמה למותה.

לאחר מכן, שטפה הנאשמת את הסכין שבו רצחה את בנה, החליפה את בגדיה ויצאה מהבית לכיוון קניון שבעת הכוכבים, כשהיא מגואלת בדם ואוחזת בגרזן בידה. בדרך, תקפה הנאשמת באמצעות הגרזן עוברת אורח שנקרתה בדרכה וכן נעצה את הגרזן במכסה רכב בכביש. כאשר הגיעה לקניון, תקפה את המאבטח, שנאבק עימה בניסיון ליטול ממנה את הגרזן.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמת ביצעה את העבירה החמורה בספר החוקים, עת רצחה את בנה הקטין בן ה- 6.5, באכזריות וללא רחם.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות