זירת הפיצוץ (צילום: תיעוד מבצעי מד"א), החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה

הפיצוץ בתל אביב: מתחזק החשד כי מדובר בפיגוע. ההרוג נשא על גבו מטען חבלה

ככל שנוקפות השעות, מתחזקת ההערכה, כי הפיצוץ ברחוב לח"י בתל אביב, מעט אחרי השעה 20:00 הערב (ראשון), הוא ניסיון פיגוע גדול שכשל. מפקד מחוז תל אביב אמר: "ההרוג אינו אזרח תמים, אלא זה שנשא את המטען. הכיוון שזה פיגוע רלוונטי מאוד"


זירת הפיצוץ (צילום: תיעוד מבצעי מד"א), החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה
156

בסביבות השעה 20:00 הערב (ראשון) החריד את תל אביב פיצוץ עז. במד"א דיווחו כי משאית התפוצצה ברחוב לח"י, וכי חובשים ופרמדיקים של קבעו את מותו במקום של גבר כבן 50.

פרמדיק במד"א ניצן פארג' סיפר: "אזרחים ששמעו פיצוץ עז הזעיקו אותנו. כשהגענו, ראינו את המשאית עולה באש ולידה גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק ונשימה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום.

החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה | שימוש לפי סעיף 27א
החשוד כפי שתועד במצלמות האבטחה | שימוש לפי סעיף 27א

בהמשך דיווחו במד"א גם על פצוע כבן 33, שנפגע מרסיסים כשחלף בזירת הפיצוץ על קורקינט. מצבו – בינוני.

ככל שנוקפות השעות, מתחזקת ההערכה, כי מדובר בפיגוע. מפקד מחוז תל אביב אמר: "ההרוג אינו אזרח תמים, אלא זה שנשא את המטען. הכיוון שזה פיגוע 'רלוונטי מאוד'. מחקירה ראשונית עולה כי הוא נשא את המטען בתיק על גבו".

בתיעוד של מצלמות האבטחה נראה החשוד חולף ברחוב, כשעל גבו תיק גדול.

מזק"א נמסר: "מדובר בזירה גדולה שפרושה על שטח של מאות מטרים. מספר גדול של צוותי מתנדבים של זק"א מסייעים לחוקרי המז"פ וכוחות הביטחון שפועלים בזירה. כל הכיוונים נחקרים על ידי משטרת ישראל והשב"כ, וכעת המתנדבים עוסקים באיסוף הממצאים הרבים שנותרו בשטח".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות