אילוסטרציה | צילום: pexels

11 כתבי אישום יוגשו נגד מפונה מהצפון ואשתו בגין אונס ועבירות מין באישה ובבתה הקטינה

על פי החשד, העבירות בוצעו כשהאישה ובתה הגיעו לביתם של החשודים לקבל ברכה. העבירות, כך על פי החשד, בוצעו במשך כשנתיים, כשהחשודים והקורבנות, עוד התגוררו בצפון, ונמשכו גם לאחר שפונו מבתיהם ועברו להתגורר בחיפה


אילוסטרציה | צילום: pexels
149

היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד מפונה מהצפון, בן 79, ואשתו החשודים בביצוע אונס ועבירות מין באישה ובקטינה חסרת ישע, כאשר הגיעו אליהם לקבל ברכה ועזרה.

שוטרי תחנת חיפה פתחו בחקירה בתחילת החודש, לאחר קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע אונס ועבירות מין כלפי אישה כבת 30, מפונה מהצפון, על ידי אדם בן 79, אליו הגיעה כדי לקבל ממנו עזרה וברכה. על פי החשד, עוד כשהתגוררה בצפון ובמשך כשנתיים, בעת שהייתה בביתו, ביצע בה החשוד אונס ועבירות מין.

במהלך החקירה התברר כי המעשים נמשכו גם לאחר שהחשוד והקורבן פונו מבתיהם בצפון ועברו להתגורר בחיפה. יתרה מכך, מהחקירה התברר גם, כי המעשים, כך על פי החשד, בוצעו גם בבתה הקטינה.

לאחר פעולות חקירה, איתרו שוטרי תחנת חיפה את החשוד, הגיעו אליו ועצרו אותו. מעצרו הוארך מעת לעת. היום, עם מיצוי החקירה, הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד ואשתו, והוגשה נגדם הצהרת תובע בכוונה להגיש נגדם 11 כתבי אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות