צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

החשד: הציג את עצמו ברשת כמשווק מוצרים של זמרת מפורסמת וביצע עבירות מין בקטינות

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה אימה של קטינה בת 11. החשוד, תושב המרכז, בן 47, שוחרר אתמול (שלישי) למעצר בית בתנאים מגבילים. תיק החקירה הועבר לפרקליטות


צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
106

תושב המרכז, בן 47, נעצר בחשד לביצוע עבירות בקטינות ברשת האינטרנט.

החקירה נפתחה לאחרונה בעקבות תלונה שהגישה אימה של קטינה בת 11 במוקד 105 בלהב 433 – המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. על פי התלונה, החשוד פנה לבתה והציע לה לקנות ממנו מוצרים של זמרת מפורסמת.

חוקרי יחידת מאור 105 של להב 433 ביצעו פעולות חקירה מגוונות, מהן עלה כי החשוד פונה לקטינות נוספות באמצעות הוואטסאפ והפייסבוק ומקיים איתן שיחות בעלות אופי מיני.

עם התפתחות החקירה, נעצר החשוד. הוא נחקר ומעצרו הוארך מעת לעת. אתמול (שלישי), בתום החקירה, הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים, ותיק החקירה עבר לפרקליטות לעיון והחלטה.

יודגש, כי על פי הידוע למשטרה, בין החשוד לזמרת אין שום קשר. על פי החשד, הוא ניצל את שמה של הזמרת המפורסמת, על מנת לפתח נושא שיחה עם הקטינות.

משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות יתרה בפעילות של ילדיהם בפלטפורמות השונות ברשת, לפתח שיח ולהעלות את המודעות בקרב הילדים לסכנות הטמונות בפלטפורמות אלה והחשיבות בגלישה בטוחה.

עוד נמסר מהמשטרה, כי היא תמשיך להיאבק בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים. המשטרה קוראת לציבור לפנות למוקד 105 ולדווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות