רכש את הפועל עכו. צחי נקש

סוף הסאגה: איש העסקים צחי נקש רכש את הפועל עכו, והקבוצה תשחק העונה בליגה הלאומית

רגע לפני שהקבוצה העכואית עמדה לרדת לליגה א' לאחר שלא עמדה בבקרה התקציבית, הודיע איש העסקים צחי נקש על כוונתו לרכוש את הקבוצה. אי לכך, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אישר כי הקבוצה עומדת בדרישות התקציביות, והסאגה הגיעה לסיומה


רכש את הפועל עכו. צחי נקש
124

בתום הסאגה הארוכה שהתרחשה סביב הפועל עכו בשבועות האחרונים, ובעקבות כניסתם של צחי נקש וחברת אלמוג כבעלים של המועדון, הקבוצה קיבלה אתמול (שלישי) אישור רשמי שתשחק בליגה הלאומית בעונה הקרובה – כך מפרסם אתר הספורט ONE.

בהחלטת בית הדין של ההתאחדות נכתב: "לפנינו בקשה של המבקשת להורות כי המבקשת עמדה בדרישות התקציביות לעונת 2024/25 וכי היא רשאית להמשיך ולשחק בעונה זו בליגה הלאומית. ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי היא משאירה את ההחלטה בנדון לשיקול דעת בית הדין".

עוד נכתב בהחלטה: "המבקשת עמדה אמש בדרישות התקציביות, וזאת באיחור קל לשעה שנקצבה אתמול על ידי בית דין זה (18:00). יצוין, כי ההתאחדות מסרה לבית הדין כי חל אתמול בטעות איחור של כמחצית השעה בהעברת ההחלטה של בית הדין למבקשת.

"בנסיבות המיוחדות מאוד של מקרה זה, נוכח האמור לעיל, האירועים בצפון המדינה שתרמו לעיכוב הקודם, לחץ הזמנים הכבד בביצוע ההחלטה אתמול והאיחור הקל מאוד בביצוע, ובהתחשב בכך כי באיזון בין האינטרסים ראוי להעדיף את כיבוד התוצאות הספורטיביות של העונה החולפת על פני השיקולים הנוגדים, אנו מקבלים את בקשת המבקשת וקובעים כי המבקשת עמדה בדרישות התקציביות בעונת 2024/25 והיא תמשיך לשחק בעונה זו ביגה הלאומית".

ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש

לאור זאת, משחק הקבוצה שתוכנן להיערך מחר (חמישי, 19:00) מול בני יהודה תל אביב יתקיים (באצטדיון עכו) כפי שנקבע מראש. כמו כן, מועד חדש למשחק בין עכו לעפולה מהמחזור הראשון יפורסם בהמשך.

תזכורת: לאחרונה הודיע ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש, כי העירייה לא תתמוך עוד בקבוצה העירונית, ועקב כך הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל הודיעה להפועל עכו כי היא ירדה מהליגה הלאומית לליגה א'. התפנית החיובית, שהותירה בסופו של דבר את עכו בלאומית, נרשמה אתמול (שלישי), לאחר שנודע שאיש העסקים צחי נקש וחברת אלמוג שבבעלותו צפויים לרכוש את הקבוצה ולהפקיד ערבויות בסך מיליון שקל.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות