ממשיך לשבור שיאים. אריאל עידן | צילום: אלדן אדנה

ממשיך לשבור שיאים: אריאל עידן חוגג 200 אלף עוקבים באינסטגרם ורבע מיליון בטיקטוק

הכתב הצעיר של ערוץ 14 ממשיך לבלוט בזירה הדיגיטלית עם הישגים מרשימים ומתקרב לחצי מיליון עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם, מה שמבסס את מעמדו ככתב הנעקב ביותר בישראל


ממשיך לשבור שיאים. אריאל עידן | צילום: אלדן אדנה
389

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בהרגלי צריכת החדשות של הציבור בישראל, כאשר יותר ויותר אנשים פונים לרשתות החברתיות במקום מהדורות הטלוויזיה ואתרי האינטרנט המסורתיים. אחד מהחלוצים שהבין את השינוי הוא העיתונאי הצעיר אריאל עידן, כתב הדרום של ערוץ 14, שהפך לדמות בולטת ברשתות החברתיות אינסטגרם וטיקטוק.

בגיל 26 בלבד, עידן חוגג הישגים יוצאי דופן עם 200 אלף עוקבים באינסטגרם ורבע מיליון עוקבים בטיקטוק, נתונים שמציבים אותו בראש רשימת העיתונאים הנעקבים ביותר בישראל, כשהוא עוקף גם שמות ותיקים ומבוססים בתחום התקשורת.

עידן, שממשיך לתפוס תאוצה ולהשפיע בזירה הדיגיטלית, מדבר על גודל האחריות המוטלת עליו בעקבות ההצלחה: "העוקבים שלי הם הכוח שלי, אבל באותה מידה הם גם האחריות שלי. אני חייב להמשיך לספק להם את החדשות החמות, בזמן אמת, מכל מקום".

הצלחה זו מהווה השראה גם לעיתונאים נוספים, שבוחרים כעת להרחיב את נוכחותם במדיות החברתיות מתוך הבנה שהשיח הציבורי עובר לפלטפורמות הדיגיטליות. אריאל עידן, ללא ספק, מסמן את הדרך החדשה לעיתונאות בעידן הרשתות החברתיות.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות