רחפנים בתל אביב | צילום: יח"צ סיטיזון, אתר ע.ת-א

משלוחים על גבי רחפנים מעל חופי תל אביב

אם תקפצו לחוף הים של תל אביב-יפו בימים אלה ותביטו לשמיים, יכול להיות שתרגישו בסרט עתידני, כשרחפן הנושא מטען עם משלוח של קפסולות קפה, כנאפה או ציוד רפואי יחלוף מעל לראשכם. מעבר למשלוחים המסחריים, לפיילוט מהסוג הזה יש חשיבות עצומה ביצירת תשתית רב שימושית שיכולה לסייע לעירייה לנטר כל אירוע חריג שנמצא בסביבת הקו. חברת SkylinX, היא […]


רחפנים בתל אביב | צילום: יח"צ סיטיזון, אתר ע.ת-א
207

אם תקפצו לחוף הים של תל אביב-יפו בימים אלה ותביטו לשמיים, יכול להיות שתרגישו בסרט עתידני, כשרחפן הנושא מטען עם משלוח של קפסולות קפה, כנאפה או ציוד רפואי יחלוף מעל לראשכם. מעבר למשלוחים המסחריים, לפיילוט מהסוג הזה יש חשיבות עצומה ביצירת תשתית רב שימושית שיכולה לסייע לעירייה לנטר כל אירוע חריג שנמצא בסביבת הקו.

חברת SkylinX, היא אחת מחברות הסטארט אפ שזכו להשתתף בתכנית סיטיזון, מעבדת החדשנות ושדה הניסוי שפארק עתידים תל אביב הקים בשיתוף העירייה ואונ' תל אביב, במטרה לקדם פתרונות לעיר חכמה.  SkylinX שמה לה כאתגר לפתח ולתפעל שדות תעופה לרחפנים מסוגים שונים במרחב האורבני, ובימים אלה מבצעת החברה פיילוט ראשון בשמי תל אביב- יפו של טיסות רחפנים המיועדות לייעל משימות לוגיסטיקה בעיר.
הפיילוט, שכולל פתיחת נתיב אווירי חדש לטיסת רחפנים לאורך קו החוף, יוצר לראשונה חיבור ישיר בין אזור רידינג בצפון, לנמל יפו בדרום. יחד עם SkylinX, תפעל גם AirwayZ האחראית על מערכת ההפעלה ששולטת ברחפנים וחברת Flytech IL שתתפעל את הרחפנים בנתיב.
אורכו של הפיילוט חצי שנה והוא צפוי להתרחב לאזורים נוספים בעיר.

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות