freepik

כ-3,000 משתתפים במירוץ אור יהודה

כ-3,000 משתתפים לקחו חלק במירוץ אור יהודה ה-10 שנערך היום (שישי) באירוע הספורטיבי הגדול ביותר שמתקיים בעיר מדי שנה. בספורט 1 דווח כי למעלה מ-1,000 רצים מקצוענים השתתפו במקצים התחרותיים ל-10 ול-5 קילומטרים ועוד כ-2,000 רצים השתתפו במקצה העממי ל-2 קילומטרים לזכרה של הדר כהן ז"ל, שנהרגה לפני שש שנים בפיגוע בשער שכם. יחד עם […]


freepik
218

כ-3,000 משתתפים לקחו חלק במירוץ אור יהודה ה-10 שנערך היום (שישי) באירוע הספורטיבי הגדול ביותר שמתקיים בעיר מדי שנה. בספורט 1 דווח כי למעלה מ-1,000 רצים מקצוענים השתתפו במקצים התחרותיים ל-10 ול-5 קילומטרים ועוד כ-2,000 רצים השתתפו במקצה העממי ל-2 קילומטרים לזכרה של הדר כהן ז"ל, שנהרגה לפני שש שנים בפיגוע בשער שכם. יחד עם תלמידי בתי הספר והתושבים רצו גם משפחתה של הדר וחיילי פלוגת הדר של מג"ב, הפלוגה הקרויה על שמה. לקינוח, התקיים מקצה מיוחד ל-300 מטר למשפחות עם צרכים מיוחדים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט | צילום:ראובן קופיצ'ינסקי

עוד דווח בספורט 1 כי ראש העיר, ליאת שוחט, הזניקה בשעה 7:00 בדיוק את הרצים שעברו בין רחובותיה של העיר. המקצה ל-5 קילומטרים גם נחשב כאליפות ישראל באתלטיקה ואיפשר לרצים לשפר שיאים אישיים. שוחט מציינת: "מדהים לראות את העיר שלנו לובשת חג ונצבעת בצבעים ספורטיביים. הרצים יודעים היטב שבאור יהודה הם יכולים לשבור שיאים בזכות המסלול השטוח. מרגש לא פחות לראות את הרצים הרבים שלקחו חלק במקצה ל-2 קילומטרים לזכרה של הדר כהן. אנו ממשיכים להנציח את זכרה של הדר, בת עירנו, ולזכור אותה".

האירוע הופק על ידי מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים והוא התקיים באמצעות העירייה והחברה הכלכלית אור יהודה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות