יעקב בורובסקי מאוכזב מעינת קליש: "אני אהיה ראש העיר חיפה הבא"

ניצב (בדימוס) שהיה מועמד למפכ"ל מאוכזב מהתנהלותה של ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם, והודיע כי יתמודד בבחירות הבאות לראשות העיר "בעוד שנה אני אהיה ראש העיר חיפה". כך אמר השבוע ל"ידיעות חיפה" ניצב בדימוס יעקב בורובסקי והוסיף כי "חיפה נמצאת במצב חירום". בורובסקי, נשוי ואב לארבעה, מילא שורה ארוכה של תפקידים במשטרה לאורך 30 שנה, […]


317

ניצב (בדימוס) שהיה מועמד למפכ"ל מאוכזב מהתנהלותה של ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם, והודיע כי יתמודד בבחירות הבאות לראשות העיר

"בעוד שנה אני אהיה ראש העיר חיפה". כך אמר השבוע ל"ידיעות חיפה" ניצב בדימוס יעקב בורובסקי והוסיף כי "חיפה נמצאת במצב חירום".

בורובסקי, נשוי ואב לארבעה, מילא שורה ארוכה של תפקידים במשטרה לאורך 30 שנה, ביניהם מפקד תחנת חיפה, מפקד המחוז הצפוני ואף מועמד למפכ"ל המשטרה. על פי הדיווח בידיעות חיפה, בשנת 2005-2008 כיהן בורובסקי במשרד מבקר המדינה ועסק במאבק בשחיתות השלטונית. בין השאר עסק בבדיקת החשדות נגד אהוד אולמרט ואברהם הירשזון.

בשנת 2008 התמודד לראשונה על ראשות העיר מול יונה יהב, וקיבל 37% מהקולות. בשנת 2013 התמודד פעם נוספת וקיבל כ-30% מהקולות. בשנת 2016 פרש ממועצת העיר ופנה למגזר הפרטי כעורך דין שותף במשרד עורכי דין "אשבול-בורובסקי ושות'".

בראיון אמר בורובסקי: "יש לי את הידע ויש לי את הניסיון הנדרש כדי להוציא את חיפה מהמצב בו היא נמצאת. זוהי שעת חירום עבור חיפה. אני ושותפיי לדרך נדע איך לעשות את זה בדרך הטובה ביותר".

לדבריו, הוא אינו פוסל אף גורם פוליטי מהצטרפות אליו, והוא בעד חיבורים על כל מי שחפץ בכך. "כל מי שיראה כי יש לו כוח אמיתי, שיכול לפעול למען העיר, יכול לעבוד איתנו".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות