צילום אלברט לממייב

North Nation: הפסטיבל האלקטרוני חוזר לחיפה

הקבוצה החיפאית הצפונית נורט ניישן (North Nation) חוזרת לעיר הבירה של הצפון לפסטיבל אלקטרוני ענק אחרי האירוע המוצלח שלהם בחאן השיירות (שדה בוקר) אשר אירחו שם אומנים בינלאומיים וטופ ארציים. הפסטיבל הקרוב בחיפה יתקיים ב-14 לאוקטובר באחד מהמקומות שהם היסודות של חיפה, אולם הכנסים והאירועים הבינלאומיים מרכז הקונגרסים אשר מוכר מאוד בשל צורתו ועיצובו סוג […]


צילום אלברט לממייב
520

הקבוצה החיפאית הצפונית נורט ניישן (North Nation) חוזרת לעיר הבירה של הצפון לפסטיבל אלקטרוני ענק אחרי האירוע המוצלח שלהם בחאן השיירות (שדה בוקר) אשר אירחו שם אומנים בינלאומיים וטופ ארציים.

הפסטיבל הקרוב בחיפה יתקיים ב-14 לאוקטובר באחד מהמקומות שהם היסודות של חיפה, אולם הכנסים והאירועים הבינלאומיים מרכז הקונגרסים אשר מוכר מאוד בשל צורתו ועיצובו סוג של קונכייה וההופעות והאירועים שהתקיימו בו בעבר.

מרכז הקונגרסים | צילום: עמית עזריאל

הקבוצה תנחית בפסטיבל את אחת הכוכבות האלקטרוניות הגדולות בעולם. דבורה דה לוקה (Deborah De Luca) האיטלקייה לצידה ינגנו דיג׳אים מהטופ הארצי כמו קינו טודו (Kino Todo), ג׳וזי (Joezi), אשר סוויסה (Skazi), מיייד אין טי אל וי (Made In TLV) ומימון (Maimon). ההצלחה של דבורה מגיעה ובאופן מסחרר. הצליחה דבורה למצב את עצמה על הבמות המרשימות ביותר בכדור לצד אומנים כמו סולומון, טייל אוף אס, פגי גו, סטפן בודזין, דיקסון, סת׳ טרוקסלר, ג׳יימי ג׳ונס והרשימה עוד ארוכה. היא מהממת, מוכשרת ואחת מהאמניות המצליחות ביותר בעולם הטכנו. Deborah De Luca הוכיחה לכולם שעבודה קשה והתמדה בסופו של דבר משתלמים. יש לה 2 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה וזה הישג אדיר לאמנית טכנו בעולם.

למה דווקא בחיפה ? אנחנו מאמינים שחיפה היא עיר הבירה של הצפון, והבילויים בחיפה רק הולכים וגדלים וחיפה צמאה למשהו שונה, למשהו גדול ומבחינתנו להביא אמנית בסדר גודל כזה זה סיפוק אדיר בשבילנו וחווית בילוי בלתי רגילה לקהל הצפוני, לקהל שלנו.

בנוסף הפקת הענק בשיתוף עם מותג הבגדים ארקטה, וכל מי שירכוש כרטיס יוכל ללכת לחנות ולקבל החזר של 100₪ מהכרטיס במעמד הקניה בחנות.

לרכישת כרטיסים:
https://www.eventer.co.il/congress_center

https://www.facebook.com/profile.php?id=100081578655278

https://instagram.com/north_nation.il?igshid=YmMyMTA2M2Y=


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות