נסלי ברדה / איתמר בן גביר

זעם ברשת בעקבות דיווח בערוץ 12 שקישר בין הפיגוע בירושלים ל"עלייתו של בן גביר לשלטון"

נסלי ברדה דיווחה על פיגוע הדקירה בירושלים, במהלכו נפצעו 3 שוטרים, ובמהלכו ציינה את עלייתו של יו"ר עוצמה יהודית לשלטון


נסלי ברדה / איתמר בן גביר
2899

זעם ברשת על העיתונאית נסלי ברדה שהגישה הבוקר (חמישי) את תוכנית הבוקר של קשת 12.

ברדה דיווחה על פיגוע הדקירה שארע הבוקר בעיר העתיקה בירושלים, במהלכו נפצעו 3 שוטרים, ואמרה בין היתר: "יש עדכונים על פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, ואנחנו מיד נקבל את כל הפרטים. אנחנו יודעים שסמוך להר הבית יש רגישות גבוהה והדבר הזה מתרחש סמוך להר הבית. אנחנו יודעים כמה סיפור הר הבית הפך לסמל ונפיץ מאוד, בהקשרים רבים, גם בהפרות הסדר שהיו בירושלים וגם עכשיו כשבן גביר עולה לשלטון והבטחתו לעשות שם שינויים".

"לא רוצה להלשין אבל בן גביר גם צלב את ישו", כתב בתגובה אושיית הרשת, יחיאל רדוצקי. ליאת נגר הוסיפה, "זה כבר לחפש תירוצים לרצח". הגולש עומרי טוביה הגיב "חדשות 12 אחראים לרוב המנדטים של גוש הימין ושל ביבי במיוחד. הכי יפה שהם לא לומדים".

שלומי רינסלטר זעם: "וואלה יופי. עכשיו כל הפיגועים שלהם הם בגלל בן גביר. כבר כמה מאות שנים רוצחים אותנו ורק עכשיו מצאו את האשם", והגולש עומרי אדיר הוסיף: "מה הקשר בן גביר?!? ומה זה קשור לעלייתו לא מבין".

שלושה שוטרים נפצעו הבוקר (חמישי) בחשד לפיגוע בעיר העתיקה בירושלים. שוטר מג"ב נורה ברגלו ככל הנראה מירי דו צדדי, שוטר נוסף נדקר בפלג גופו העליון ושוטר נוסף נפצע באורח קל, שלושתם מוגדרים במצב קל עד בינוני. לפי הדיווחים, האירוע הסתיים המחבל הפוגע, באדר עמאר בן ה-20 מבית חנינא, פעל לבדו והוא נורה ונוטרל. כזכור, איתמר בן גביר, מקום 2 ברשימת "הציונות הדתית", היה אחד מ"כוכבי" הבחירות האחרונות ואחד האנשים שהביאו את הרשימה ל-14 מנדטים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות