לכבוד המונדיאל: KFC משיקה מנה קבוצתית לחבר׳ה

Team Bucket יהיה זמין בכל הסניפים בישראל וגם במשלוחים. בנוסף, לכבוד המונדיאל יוצאת הרשת בהגרלה במסגרתה יחולק מיני מקרר קוקה קולה מלא בפחיות בכל יום


437

KFC רשת העוף המפורסמת בעולם, מתכוננת לחגיגת הכדורגל הגדולה בעולם ומשיקה את ה-Team Bucket באקט קבוצתי שכיף לטרוף ביחד וכולל את כל הטוב של KFC. הבאקט החדש כולל 3 חתיכות עוף על העצם, 8 סטריפס, 8 בייטס, 3 צ'יפס בינוני ובקבוק ליטר וחצי לבחירה קולה / קולה זירו. מחיר המנה 140 שקל בלבד והיא זמינה כאמור בכל הסניפים וכמובן גם במשלוחים כדי לאפשר ללקוחות ליהנות ממנה לצד משחקי הכדורגל.

לצד המנה החדשה מכריזה KFC על הגרלה מיוחדת לימי המונדיאל בה יוגרל בכל יום מיני מקרר של קוקה קולה עמוס בפחיות קולה או זירו במהדורה מיוחדת. המקררים יוגרלו בכל יום (א-ה) בין לקוחות שהזמינו בסניף ב-59 ש״ח ומעלה. ההשתתפות לחברי הבאקט קלאב – מועדון הלקוחות של הרשת ולמצטרפים חדשים. תאריכי המבצע 22.11-18.12.22 (עד הגמר הגדול) ותקנון המבצע זמין באתר KFC.co.il.

״KFC והמונדיאל הם שני מותגים אהובים בישראל", אומר לאתר חדשות מה הלו"ז עומר זיידנר, מנכ"ל KFC  בישראל, "וזאת הזדמנות מצויינת להעניק ללקוחות שלנו את החוויה החברתית של באקט קבוצתי של עוף משובח לצד טורניר הכדורגל הגדול בעולם. חברים ומשפחה תמיד היו ערך חשוב של המותג והמנה החדשה מחזקת את הגישה הזאת״.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות