יורי וולקוב | צילום: איכילוב

נעצר חשוד ברצח יורי וולקוב: בן 22 תושב חולון

המשטרה עצרה היום לאחר פעילות מודיעינית ומבצעית חשוד בן 22 תושב חולון בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב שנקלע אתמול לוויכוח עם רוכב אופנוע שדקר אותו למוות


יורי וולקוב | צילום: איכילוב
539

היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה היום (חמישי) לאחר פעילות מודיעינית ומבצעית חשוד בן 22 תושב חולון עבריין מוכר משטרה בחשד למעורבות ברצח.

יורי וולקוב, עבד בבית החולים איכילוב, נקלע אתמול (ד') לוויכוח עם רוכב אופנוע בחולון, במהלכו נדקר, נפצע באורח אנוש ומאוחר יותר מת מפצעיו.

אלמנתו של יורי, לנה, אמרה למעריב "בן אדם אחד דקר את בעלי, ומאוד קשה לנו, מאוד, אנחנו עברנו בדרך, ואמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום, כאשר בשבילנו זה היה אור ירוק. הסתכלתי על הנהג וראיתי שמשהו לא בסדר איתו, ואמרתי ליורי בעלי, 'אולי אני אצלם אותו ואשלח תמונה למשטרה, יש לו משהו', וזו הייתה הסיבה בעצם שהוא הרג אותו".

עוד הוסיפה ואמרה "אני רוצה להודות לכולם, להנהלה והמחלקה שאני עובדת בה ושיורי עבד בה, והוא באמת עבד מכל הלב בשביל החולים, עוד אתמול הספיק לעזור למישהו".

סבטלנה, חברתו של וולקוב,סיפרה בריאיון ל-103FM: "אנחנו כולנו שבורים", לא האמנו, חשבתי שמשהו קרה בלב שלו כי הייתה לו הסתבכות עם הקורונה. חשבנו שזה אירוע לבבי. אשתו של יורי צילמה אותו, הוא העיר לה, וזה מה שקרה. אשתו במצב קשה, היא מאשימה את עצמה. העצב נמצא לא רק במיון שלנו, כל המשפחה שלו עובדת בבית החולים, גם הבן שלו וגם אחותו. אין אדם שלא מכיר אותו ואת המשפחה. מדהים לראות כמה שמחת חיים הייתה לו".

מבית החולים איכילוב נמסר אתמול "יורי וולקוב, כוח עזר מזה כ-20 שנה במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) כאן באיכילוב, נרצח הערב בעודו חוצה מעבר חציה בחולון, שעות בודדות לפני שהיה אמור להתחיל משמרת לילה לטיפול והצלה חיים של אחרים. הנהלת המרכז הרפואי מזועזעת מהמקרה הנורא ומחבקת בשעות קשות אלו את אישתו היקרה לנה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון וכלל בני משפחתו היקרים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות