צילום: איחוד הצלה

"אנשים ברחו כל עוד נפשם בם": עשרות ניידות ואמבולנסים בעקבות דיווח של לקוח אודות חפץ חשוד בקריון

לאחר שלקוחות עזבו בבהלה את הקריון שבקרית ביאליק עקב חשד לאירוע פח"ע – המשטרה מסרה שהדיווח שגוי וכי מדובר בתיק תמים ששכח אחד הלקוחות


צילום: איחוד הצלה
2753

"מזמינים את כולם להמשיך להנות מחוויות קנייה ובילוי מהנה": כוחות גדולים של משטרת ישראל, מגן דוד אדום, איחוד הצלה וכיוצא בזה הוזעקו בשעות הצהריים (שישי) לקניון "עופר הקריון" שבקרית ביאליק. מהפרטים שהגיעו לידי חדשות חיפה והקריות עולה כי עשרות כלי רכב הוזעקו לקניון לאחר דיווחים על "חפץ חשוד".

מהמידע הראשוני עולה כי לקוח הבחין בשעות הצהריים בתיק חשוד שהונח בסמוך לכניסה ללא בעלים, ורץ להזהיר את הנוכחים. במקום נוצר "אירוע חריג" ו"אנשים ממש ברחו מהמקום בריצה", סיפרו חלק מהלקוחות לאתר חדשות מה הלו"ז.

צילום: איחוד הצלה

ממשטרת ישראל נמסר לחדשות מה הלו"ז "אזרחים רבים עזבו את המקום בבהלה, ניידות משטרה הגיעו למקום והתברר כי מדובר בדיווח שגוי".

מהקריון בקרית ביאליק נמסר נמסר לחדשות מה הלו"ז "היום בשעה 13:10 התקבלה הודעת שווא על חשד לחפץ חשוד בשער 7 של הקניון. לאחר מספר דקות בעל התיק הגיע לאסוף אותו והאירוע הסתיים. אנו מברכים על גילוי הערנות האזרחי בתקופה הזו, ולמרות אי הנוחות אנו קוראים לכל מבקר לפנות למאבטחי הקניון בכל דבר הנראה לא שיגרתי. הקניון פועל כרגיל ואנו מזמינים את כולם להמשיך ולהנות מחוויית קנייה ובילוי מהנה".

מנכ"ל הקריון, גיא קרן | צילום: דוברות
קניון "הקריון" בקרית ביאליק. צילום יחצ: יואב פלד

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות