כשלצידו דגלי פלסטין: ניצב בדימוס ג'מאל חכרוש השתתף בחנוכת אנדרטה "לזכר שהידים"

עוד השתתפו באירוע: בכירי מפלגת בל"ד וראשי הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית


3184

על פי הדיווח של העיתונאי ג'וש בריינר, ניצב בדימוס ג'מאל חכרוש, שהשתחרר לפני כעשרה חודשים מהמשטרה בעקבות "פרשת הדילוג", השתתף במהלך השבת באירוע לחנוכת אנדרטה במועצה המקומית עילוט שבגליל התחתון, שהתקיים תחת הכותרת "לזכר 46 השהידים", שעל פי מארגני האירוע, נהרגו ב"טבח עילוט" ב-48' כשלצידו דגלי פלסטין.

באירוע השתתפו גם בכירי מפלגת בל"ד, ראשי הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית ואחד מנואמי הכבוד היה ראש הפלג הצפוני שהוצאה את מחוץ לחוק, ראאד סאלח.

לשאלה של עיתונאים מה עשה באירוע, אמר חכרוש כי "הוזמנתי אישית בידי ראש העיר שהוא חבר שלי, לא יכולתי לדעת מי המוזמנים וגם לא נשארתי עד סוף האירוע".

ג'מאל חכרוש הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל שעמד בראש אגף סיף לסיכול פשיעה בחברה הערבית בישראל ובמהלך השנים כיהן בתפקידים שונים כמו מפקד תחנת זבולון בקריות, סגן מפקד מרחב חוף, סגן ראש אגף התנועה ועוד. חכרוש הוא הניצב הערבי-ישראלי המוסלמי הראשון במשטרת ישראל.

בינואר 2022, פורסם סרטון מספטמבר 2020 בו הוא נראה עוזב זירת רצח מבלי לסייע לנדקר או להזעיק עזרה. בעקבות פרסום הסרטון יצא חכרוש לחופשה, ולאחר כשבוע הודיע על פרישתו מהמשטרה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות