יגאל עמיר, בנימין נתניהו, ח"כ יוליה מלינובסקי

ח"כ יוליה מלינובסקי בשבתרבות: "אז מה שבחרו בנתניהו? מחר יגאל עמיר יתמודד ויבחרו בו"

חברת הכנסת ממפלגתו של אביגדור ליברמן מעוררת סערה


יגאל עמיר, בנימין נתניהו, ח"כ יוליה מלינובסקי
820

אמירה שנויה במחלוקת של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת "ישראל ביתנו" שאמרה שהיא לא מקבלת את את המושג "בחרו בו" ונתנה כדוגמא שגם יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, יכול היה להיבחר בבחירות.

מלינובסקי השתתפה הבוקר באירוע "שבתרבות" באולם שרת בפתח תקווה ועל פי דיווח של עיתונאי N12, ירון אברהם, היא "כל הטרלול שכרגע אנחנו רואים זה אך ורק בגלל בנאדם אחד שהוא נאשם בפלילים והוא כרגע צריך להתמקד בלהוציא את עצמו מהפלונטר ומהבעיה הזאת".

בתגובה לדבריה, אישה בקהל צעקה: "בחרו בו, בחרו בו", ואז מלינובסקי השיבה: "תקשיבי טוב, אני חייבת לענות על זה כי אומרים לי "בחרו בו". מחר יגאל עמיר יתמודד בבחירות ויבחרו בו, ואני חייבת להגיד שכנראה זה מה שיקרה, הוא גם יקבל מנדטים, או שמחר יחליטו שהוא לא רצח את רבין אלא שהוא גיבור ישראל ומגיע לו צל"ש, את רוצה שאני אקבל את זה? לא". האישה בקהל נדהמה מהדברים ושאלה את חברת הכנסת: "את משווה בין יגאל עמיר לבנימין נתניהו?", וזו ענתה לה: "אני לא משווה, אני רק משווה שהאמירה "העם בחר" ו"בחרו בו" זה אמירה לא נכונה".

עוד דיווח ירון אברהם כי מלינובסקי הציעה גם תרחיש לגבי עתיד הממשלה הבאה בראשות נתניהו: "ברגע שלצערי יהיה מצב ביטחוני רע מאוד, גנץ יכנס לממשלת נתניהו – זה יהיה התירוץ שלו. אני כבר שומעת את זה משיחות עם ח"כים מהמחנה הממלכתי".

מלינובסקי מכהנת כיו"ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים, וכחברת הכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן. בעבר כיהנה כחברת מועצת העיר חולון, ובכנסת העשרים ושלוש הייתה חברה בוועדת הפנים, בוועדה להתמודדות עם נגיף הקורונה, ובוועדה לזכויות הילד.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות