רון חולדאי ואביב גפן

אביב גפן עונה לחולדאי: "כמו שתל אביב נראית, נראה שגם אתה עזבת באמצע ועדיין אנחנו משלמים"

הזמר התייחס לדבריו של ראש העיר כי אסי כהן לא היה צריך לרדת מהבמה ושהעירייה לא תשלם לו


רון חולדאי ואביב גפן
9842

ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, ל"אלמוג בשישי" ברשת 13 כי השחקן אסי כהן "לא היה צריך לרדת מהבמה", והוסיף כי הוא לא יקבל תשלום עבור המופע.

עוד אמר חולדאי לאלמוג בוקר כי "ההופעה הייתה לא של עובדי העירייה, היא הייתה של קהל כללי שבאו לכבד את אלו שקיבלו עיטור מטעם עיריית תל אביב על התנדבות חברתית. שאולי הוזמן וקיבל במסגרת חוזה שהוא צריך להגיע".

"אצלנו בתיאטרונים, לא מפסיקים את ההצגות כשיש חלק מהקהל שעוזב", אמר ראש עיריית תל אביב. ."יותר מזה, בעולם הבידור והתרבות נהוג לומר 'The show must go on'.  מה זו הפריווילגיה הזו שבגלל שמישהו יצא מהאולם –  יש 600 איש באולם – 20 יצאו. למה הפריווילגיה הזו לעזוב את ההופעה, מה כי לא היה לך נוח? מה אתה רגיל רק לתגובות חיוביות? אני חושב ששאולי לא עמד במחויבות הבסיסית של אדם שמופיע על במה והיה צריך להמשיך למרות מה שאמרו לו. זה כל הסיפור".

כשנשאל האם מתכוונים לתבוע את כהן על האירוע, השיב חולדאי: " לא אנחנו לא תובעים, מה אנחנו נתעסק איתו?  אנחנו גם לא נשלם על הופעה שלא בוצעה, זה מובן מאליו. מי שהיה צריך לספק שירות על הבמה ולא סיפק שירות על הבמה, לא משלמים לו".

בתגובה לראיון, הזמר אביב גפן צייץ בטוויטר: "הבנתי שחולדאי לא רוצה לשלם לאסי כהן כי הוא עזב את המופע באמצע. כמו שתל אביב נראית גם אתה עזבת עיר באמצע ועדיין אנחנו משלמים".

אסי כהן בדמות "שאולי" בתוכנית ארץ נהדרת | צילום ארכיון

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות